Ga naar inhoud

Site Canal digitaal onduidelijk? of licht dat aan mij?

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ik vind de site van Canal Digitaal onduidelijk, of licht dat aan mij?

Ik kan daar maar niet vinden, om een 2e oranje kaart, bij mijn al bestaande abonnement toe te voegen.

Ik kan de structuur op de site niet volgen.

Maar het zal wel aan mij liggen, of niet !!

Geplaatst:

Om een tweede kaart te koppelen moet je dit doen via Mijn canaldigitaal.

Dit is een persoonlijke portal.

te vinden op www.canaldigitaal.nl en dan rechts op het hoofdscherm

Even registreren eenmalig met je abonneenummer(staat op bankafschriftt) en emailadres.

Daar kan je dit regelen.

Suc6

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ik had wel ontdekt, dat ik naar mijn Canal digitaal moet gaan.

en registreren had ik ook al lang geleden gedaan.

Maar waar staat dan, dat ik een 2e kaart kan registreren ??

Wat ik zeg, het zal aan mij liggen, maar wat een site.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henri Aalten
Ik had wel ontdekt, dat ik naar mijn Canal digitaal moet gaan.
en registreren had ik ook al lang geleden gedaan.

Maar waar staat dan, dat ik een 2e kaart kan registreren ??

Wat ik zeg, het zal aan mij liggen, maar wat een site.

even inloggen op je account dan zie je rechts onder die optie !
Geplaatst:
Origineel bericht van: Henri Aalten
Ik vind de site van Canal Digitaal onduidelijk, of licht dat aan mij?

Maar het zal wel aan mij liggen, of niet !!

ligt, van het werkwoord liggen, zoals je hierboven zelf aangeeft... eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Je hebt helemaal gelijk.

Eduard07

Geplaatst:

Ik vind die site ook niet duidelijk. Ben vandaag van

Settop naar Basis gegaan. Daarna nog HD erbij.

Op de site staat dat de oude groene MediaGuard kaart

in feite nog wel gebruikt kan worden voor HD kanalen:

http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/benodigdheden/canaldigitaal-smartcard.aspx

Maar activeren lukte niet. Krijg nu een nieuwe kaart.

De site weet wat voor kaart ik heb maar waarschuwt

bij wijzigen abo niet voor dit soort zaken.

Ook zit het HD TV pakket niet bij het onderdeeel

'zenderpakket uitbreiden'.

Daarnaast is het verhaal over bestaande HD abo's en

nieuw af te sluiten abo's wat onduidelijk.

Citaat:
Bestaande abonnees ontvangen nog steeds het HDTV Thema-pakket. Voor deze abonnees geldt nog het oude tarief. Zij ontvangen het huidige HDTV-pakket uitgebreid met een aantal zenders uit het voormalige Thema-pakket (hierbij ging het niet om HD-zenders). Instappen op het 'oude' HDTV Thema-pakket is niet meer mogelijk voor nieuwe abonnees. Bestaande abonnees behouden het HDTV Thema-pakket tegen dezelfde voorwaarden.
Geplaatst:

Hallo,

Ik wil hier nog een aantal scheppen bovenop doen. Na vervelens toe telefonisch benadert te zijn door CDN (jammer dat ik geen 0900 nr heb) voor het aanschaffen van een HD-ontvanger en zeer duidelijk aangegeven heb een ontvanger te kopen die aan MIJN specificaties voldoet en een HD-pakket te nemen al MIJ dat uit komt is mij het navolgende overkomen;

1 1/2 week geleden neem ik via het internet bovenop het abonnement wat ik heb incl de themakanalen het HD-pakket. Na enige tijd kreeg ik per E-mail een bevestiging hiervoor. De volgende dag om 10:30 uur ook nog eens een emailbevestiging. 'sAvonds, je verwacht het al .... GEEN BEELD!

Dus vrijdag's erna nogmaals gebeld dat het klaarblijkelijk niet gelukt was. De hyperactive CDN-medewerker zei dat ie het op een hele andere boeg ging gooien en dus zou ik snel beeld hebben. Na de vraag over hoeveel minuten bleek dat dat toch wel enige dagen op zich zou laten wachten. Goed, na een flinke week heb ik dan ook maar weer eens gebeld naar hun kostbare communicatielijn. Na lang wachten het verhaal rustig uitgelegd en de medewerker zei mij even in de wacht te zetten om het EVEN te regelen. Juist,.... de verbinding werd direct verbroken.

Nogmaals terug gebeld met het voorafgaande opnieuw, maar dan in een iets minder vriendelijke versie. Nu bleek het CDN systeem plat te liggen. Daarnaast gevraagd waar ik mijn klacht kwijt kan. Dit blijkt een gemiddelde medewerker niet eens te weten of deze club heeft gezien het verleden echt boter op hun hoofd. Enkele uren gewacht en nogmaals gebeld. Deze medewerker, die ook heeeeeel erg met de klanten meeleeft, was ook weer betrokken en begripvol. Na de vraag of hun systeem weer werkte, voor dat ik mij bekend maakte, stelde ik de vraag opnieuw. Weer een gezeur over een of andere actie en ontvanger. Nogmaals uitgelegd dat ik gewoon verlang wat ik besteld heb en waarvoor ik betaal. We wachten zonder enige verwachting af. Men beloofde binnen 2 uur dat ik krijg waarvoor ik al 1 1/2 week betaal...... (wordt vervolgd)

Geplaatst:

Na nogmaals contact op die avond zou de belofte diezelfde avond nog werkelijkheid worden.

Om ca 22:00 uur idd beeld van het HD-pakket.

Helaas was dit nu weer ten koste gegaan van mijn Thema-pakket.

Daarnaast was gemakshalve ook mijn maandelijkse bedrag voor hetzelfde pakket maar wat duurde gemaakt.

Vanmorgen maar weer gebeld. Ik moet een uur wachten voor dat er weer signaal is op mijn Thema-pakket,... oh ja een sorry....

Na een uur wachten nog geen beeld! (wordt vervolgd).

Geplaatst:

Ik vind de site zelfs zwaar misleidend.

Op deze pagina wordt in feite beloofd dat je met

het Basis pakket ook EuroSport HD krijgt maar

dat blijkt niet zo te zijn.

Welke zenders ontvang ik met het Basis-pakket?

http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakketten/basis-pakket.aspx?ekmensel=e1d7314f_20_22_94_1

Ik vind op deze pagina namelijk geen verwijzing

dat er voor bepaalde HD kanalen nog eens een

extra HD abo moet worden afgesloten.

Bij het Familie pakket hetzelfde verhaal:

http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakketten/familie-pakket.aspx?ekmensel=e1d7314f_20_22_92_3

Geplaatst:

Met het Basispakket krijg je gewoon Eurosport HD hoor!!! Tenminste bij mij wel... En zie je RTL4HD er bij staan??? Nee.. waar is het zwaar misleidend dan?

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Wie heeft het over RTL4 HD ???

Ik heb net met CanalDigitaal gebeld, met het Familie

pakket krijg je volgens hen geen EuroSport HD dus

ik vind dit zeker misleidend !

Geplaatst:

Hmmm, na een kwartiertje telefoneren wordt de zaak

al duidelijker. EuroSport HD blijkt dus wel

in het Basis en Familie pakket te zitten. Knullig dat de

helpdesk je in eerste instantie de verkeerde kant uit

stuurt. Als medewerkers al niet eens weten welke zenders

in welk pakket zitten ??

Helaas nog steeds geen beeld op NLD1 en 3 HD, een HD en

EuroSport HD. En op mijn vraag of ik de kaart eens even

in de DM 800 HD zou steken reageerde de helpdeskmedewerker

als door een horzel gestoken smirk Blijkbaar is 'Dreambox' vloeken in de kerk.

Ik vroeg of mischien de kans bestond dat de kaart dan in de fik zou vliegen ? laugh

Afijn, we zullen zien.

Geplaatst:

Uiteindelijk moeten we tot 30 maart wachten om deze zenders weer te kunnen ontvangen. Door slechte informatie van CDN bleek nu dat er een nieuw Fam-pakket is afgesloten waar de Thema zenders inkomen vanaf 30 maart. Daarnaast is nu het HD-pakket er wel.

Wij hebben er voor gekozen om maar eens even te wachten tot 30 maart om te voorkomen dat er nog meer fouten worden gemaakt bij CDN! Hopelijk komt alles toch nog goed dan.....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen