Snoopy Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Je bedoelt dus dat pas per 30 maart de HD zenders via het Familie pakket beschikbaar zijn ???
Moderator ceesv Geplaatst: 27 maart 2010 Moderator Geplaatst: 27 maart 2010 Afgezien van NED 1,2,3 en een enkele uitzondering zul je toch een HD abbo moeten hebben voor de overige HD zenders. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Snoopy Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Ik was onduidelijk, ik bedoelde alleen die 4 HD zenders die tot het Familie pakket behoren.
Snoopy Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Een 'mooie' is (ook) dat de site continue aangeeft dat je al een her-activatie code hebt aangevraagd het laatste uur terwijl dat dagen geleden was en voor een heel andere kaart.
DeBeek Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Origineel bericht van: Snoopy Ik was onduidelijk, ik bedoelde alleen die 4 HD zenders die tot het Familie pakket behoren. Neem aan dat je bedoeld de enige HD zender die tot het familie pakket behoort. ? Ned 1,2,3 HD zijn FTV en Eurosport HD al vanaf Basis, EEN HD pas bij Familie pakket.
Snoopy Geplaatst: 26 april 2010 Geplaatst: 26 april 2010 Paar dagen geleden mijn e-mail adres veranderd en nu kan de site mijn persoonlijke gegevens niet meer vinden indien ik de helpdesk wil mailen. Nota's en gegevens vind ie nog wel. Oplossing: ze wissen mijn hele account en dan de boel opnieuw invullen. Inplaats van nu eens te gaan zoeken waar die fout in hun database systeem vandaan komt en zo dit soort zaken in de toekomst te vermijden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen