Pedro4 Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Origineel bericht van: Mickeymouse2112 ga maar eens terug naar een image van juli 2009, dan is het probleem opeens weg..... Heb jij er ook last van gehad? En was dat met de nieuwste image? Openpli? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
fast_freddy Geplaatst: 30 april 2010 Auteur Geplaatst: 30 april 2010 Origineel bericht van: Pedro4 Origineel bericht van: Mickeymouse2112 ga maar eens terug naar een image van juli 2009, dan is het probleem opeens weg..... Heb jij er ook last van gehad? En was dat met de nieuwste image? Openpli? Ik heb nu al diverse images geprobeerd : PLI , blackhole , Open PLI , Gemini. Ook een fan in de box geplaatst. Maar nog steeds het zelfde probleem. Ben nu nog aan het proberen met Dream Elite, maar hier krijg ik de Cccam niet op. Hij moet met een kaart werken, hoe krijg ik deze werkend?
martin52 Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Groene knop, dan geel en downloaden. Daarna blauwe knop, op cam venster gaan staan en pijltje rechts op AB.
Mickeymouse2112 Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Origineel bericht van: fast_freddy Origineel bericht van: Pedro4 Origineel bericht van: Mickeymouse2112 ga maar eens terug naar een image van juli 2009, dan is het probleem opeens weg..... Heb jij er ook last van gehad? En was dat met de nieuwste image? Openpli? Ik heb nu al diverse images geprobeerd : PLI , blackhole , Open PLI , Gemini. Ook een fan in de box geplaatst. Maar nog steeds het zelfde probleem. Ben nu nog aan het proberen met Dream Elite, maar hier krijg ik de Cccam niet op. Hij moet met een kaart werken, hoe krijg ik deze werkend? ik had idd precies dezelfde problemen opeens toen ik mijn image ging upgraden naar een recente van welk merk dan ook, het zit hem in de video drivers van dream zelf, je moet een image pakken waarbij de drivers niet de nieuwste zijn, en dan is het opgelost, die duitsers doen er waarschijnlijk niks aan omdat ze zelf minder dat probleem ervaren......heeft volgens mij te maken met het feit dat het probleem ontstaat juist het meest bij RTL zenders....staat hier ook wel wat over in het forum.....alleen kant ff niet vinden ps3 160 gig db 500s db 500+ db 800PVR
fast_freddy Geplaatst: 30 april 2010 Auteur Geplaatst: 30 april 2010 Origineel bericht van: martin52 Groene knop, dan geel en downloaden. Daarna blauwe knop, op cam venster gaan staan en pijltje rechts op AB. Mooi bedankt. Helemaal goed. Ik ga weer opnieuw testen.
drz Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Op een sony Bravia 52W5500 hetzelfde verhaal.. Ik heb nog niet geprobeerd om er oude drivers op te zetten.. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
fast_freddy Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: martin52 We zijn nu een week verder en nog steeds geen beeld uitval Met dream Elite heeft het gisteravond redelijk goed gedraaid. ( incl. fan ) Slechts een keer geen beeld. Een nadeel is dat in het radio gebruik, de TV aan moet staan om een zender te kunnen kiezen. Hij schakeld n.l. niet door in het bouquet. De zenderlijst blijft in beeld staan, zodat niet doorgezapt kan worden naar een andere zender. Is hier nog wat aan te doen?
martin52 Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Menu, instellingen, diversen. Menu modus: expert kiezen. Alternatieve radio modus: ja kiezen. Dan groene knop
fast_freddy Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Geplaatst: 1 mei 2010 Nog een probleempje.... Groen scherm + restart na installeren van picons.
fast_freddy Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: martin52 Menu, instellingen, diversen. Menu modus: expert kiezen. Alternatieve radio modus: ja kiezen. Dan groene knop WERKT ... bedankt.
martin52 Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Waar heb je ze geinstalleerd (USB, HDD)? Heb je de devices goed gemapt? Ik heb de picons van de PLI site geinstalleerd op USB en die werken probleemloos.
fast_freddy Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Geplaatst: 1 mei 2010 ik heb ze automatisch laten installeren. Dus ik denk in de flash. Er zit geen USB in. En er komt geen keuze voor de HDD in het menu. Zonder picons is ook geen probleem. Ik verbeeld me dat het beeld mooier is met dream elite dan met PLI. Verder ziet het er ook gelikt uit. Mooie IMG....
martin52 Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Idee heb ik ook. Bovendien zeer gebruikersvriendelijke image en innovatief. Dream Elite heeft bijvoorbeeld al bijna een maand de 2.6.18-7.3 kernel. Ik vind het echt een aanrader.
fast_freddy Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Geplaatst: 1 mei 2010 OEPS !!!!! zojuist weer uitgevallen. geen signaal.. stond op SBS6, maar ik weet niet of dat iets uitmaakt.
Bob de Bouwer Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Hier dus zelfde probleem met een philips 32PF, monteur al gewesst alle schroefjes los, oh dit is een ander type scherm (philips kent het probleem met 1 converter maar ik heb er dus 2)tja en toen. Al een andere kabel geprobeerd? Nee dus, kan hem wel menemen maar moet waarschijnlijk een ander moederbord in de tv maar deze zijn niet meer leverbaar. Kosten wist ie dus niet. Oplossing laten staan dus, intussen dus alles gelezen en kan dus maar 1 ding bedenken ligt ergens in de db (software warschijnlijk). Hier dus ook bij rtl zenders uitval. Ga ook resolutie naar beneden zetten kijken hoe het dan gaat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen