Gast braveheart29 Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 Ik heb laatst heel veel tijd gestoken in een mooie zenderlijst te maken voor de multytenne voor mijn dreambox 500s, nu heb een nieuwe box gekocht de 500 HD. Mijn vraag is of iemand weet of en hoe ik deze zenderlijst kan importeren in mijn 500 HD die enigma 2 is. Normaal deed ik dit met openedit, maar dat lukt me nu niet. Alvast bedankt.
ruude007 Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 Ik heb zelf ook een enigma 1 box maar ik weet dat je in je instellingen van opendbedit kunt kiezen voor enigma 2 instellingen . Options --- version 3 settings Mischien dat het dan wel lukt DM800 HD +oscam Maxdigital XP1000 0scam
paardengek Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 Maar waarom zou je dat doen ? Dan heb je geen HD zenders in je lijst staan. Ik zou een kant en klare settings lijst erin zetten ( bijv. Henksat ). Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast braveheart29 Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 Het is me gelukt met het programma dreamset, mooi progje. Ik wilde perse deze zenderlijst, want hier heb ik echt veel werk aan gedaan om alles mooi te ordenen, geloof me, die is echt veel beter dan al die kant en klare settings (met alle respect). Ik heb er nu nog een extra map aan toegevoegd met alle hd kanalen en klaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen