Ga naar inhoud

[Premium HD] Irdeto card priority en hikjes op C+ kanalen

ftjl

Aanbevolen berichten

Hoi,

gebruik firmware versie 09.3686 en Multicas versie 1.61C-A11.

Via thuisnetwerk share ik de SECA kaart in mijn DB7020 (CCcam client). Op de AZbox heb ik op sommige C+ zenders (o.a. RTL4, SBS6) last van irritante hikjes in het beeld, die in elke oudere firmware ook al aanwezig waren. Nu hoorde ik dat dit te verhelpen is door in de AZbox een lokale kaart te stoppen. Heb nog een 2e kaart (Irdeto) die ik gebruikte in mijn oude Hummie. Wanneer ik die kaart in de AZBox prop heb ik inderdaad beeld via de kaart. Priority is echter altijd op de kaart, en de interne CCcam share wordt niet meer gevonden (voor bv de SECA zenders die geen Irdeto meer ondersteunen). Haal ik de Irdeto kaart eruit, dan weer direct beeld via de interne share.

Is hier een oplossing voor (bv priority list, of ignore list). In cccam config heb ik alleen de C-line naar de interne share staan.

Verder: is er een oplossing voor die irritante hikjes op C+ kanalen?

Dan nog een laatste vraag: vind zelf dat de Harddisk nogal vaak opspint (bv indien je naar plugins of settingsmenu gaat)zonder dat de HDD volgens mij hoeft in te komen. Is dit ergens instelbaar (Standby staat op 1 min ingesteld).

Hoop dat iemand me verder kan helpen.

ftjl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen