Pedro4 Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 Ik heb vandaag voor de eerste keer mijn twin lnb's vervangen door quad lnb's. Onder op de lnb zit een schuifje. Die kan je over de connectoren schuiven. Dit was door de vorige installateur bij de twin lnb's er niet overheen geschoven. Deze moet je er toch overheen schuiven neem ik aan ??? Dit dient zeker voor het vocht??? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Gerdy Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 Ik vermoed dat je het hebt over een Inverto want die lnb's beschikken over zo'n schuifje: eens de kabels er op aangesloten moet je inderdaad het schuifje naar beneden halen om te vermijden dat waterdruppels aan de f-connectoren kunnen. Gerdy
Pedro4 Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Geplaatst: 20 maart 2010 Nee ik heb botelco lnb's maar dat zit inderdaad ook zo'n schuifje op. Bedankt. Prettig weekend. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen