Gast Satter Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 Zit er bescherming op het display of niet? Ik heb het plastic van het front van de ontvanger gehaald en kan niet zien of er ook iets op het display zit. Wil er niet aan zitten prullen terwijl er niets op zit maar ik kan het echt niet zien. Zit er iets?
stefan.wolfrum Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 is mij ook volkomen onduidelijk, ding vandaag ontvagen, zelfde gedachte. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Mistrale Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 Origineel bericht van: Satter Zit er bescherming op het display of niet? Ik heb het plastic van het front van de ontvanger gehaald en kan niet zien of er ook iets op het display zit. Wil er niet aan zitten prullen terwijl er niets op zit maar ik kan het echt niet zien. Zit er iets? Ja op de display zit ook bescherm folie.
cellie Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Viel niet mee om die folie er af te halen. Met een speld oid lukt het wel netjes. Assumption is the mother of all fuckups
Mistrale Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Zelf niet geprobeerd, maar mogelijk gaat het ook als je een stukje krachtige plakband in een hoekje op de folie plakt en er dan weer vanaf probeert te trekken, mogelijk trek je daarmee ook de beschermfolie van de display af. Hiermee voorkom je beschadigingen aan het display.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Net ook even gekeken en wat dacht je, bij mij zat er ook nog folie op. Ook meteen maar even de folie eraf gepeuterd, rechts boven in de hoek even de nagel erin en toen was het zo gepiept.
Ou-Tannu Geplaatst: 22 maart 2010 Geplaatst: 22 maart 2010 hmm als t er netjes strak op zit zou ik t persoonlijk laten zitten tot t lelijk begint te worden Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 22 maart 2010 Geplaatst: 22 maart 2010 Ja, maar een extra folie laagje komt de zichtbaarheid niet ten goede, na het verwijderen zag het er meteen iets beter uit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen