Tuurtje Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 Voor een aantal maten maak ik een keer in de zoveel maanden een compleet Dreambox image (zijn allemaal leken die er echt niets van begrijpen) We overwegen met dit groepje om over te stappen naar de VU+ Duo De backup software die ik nu gebruik voor de dreamboxen werkt via de bootloader en zal dus niet werken voor de VU+ Weet iemand al een methode om een goede en komplete backup te maken (heb namelijk geen zin om elke keer naar mijn maten te moeten tuffen) Tuurtje
fransken Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 met de plugin in de bijlage deze zet een nfi backup op de schijf en een usb backup op de schijf usb in de vu+ boot van usb en je hebt je image weer terug XT9200 / 5000 , XP1000 OPENPLI 4.0VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1ufSYNOLOGY DS1512 3TB REDS
stefan.wolfrum Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 dank voor de plugin, even voor de onervaren nieuwe eigenaar: hoe krijg je die plugin van de usb-stick in het image opgenomen? VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Tuurtje Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Geplaatst: 20 maart 2010 @fransken, top dat scheelt mij een hoop gezeur in de vrienden kring @stefan file uit rar halen uitgepakte file met FTP software kopieren naar /tmp Via telnet aanloggen telnet 192.168.1.1 (jouw VU+ ip) cd /tmp <enter> ipkg install enigma2.....ipk <enter>
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen