Ga naar inhoud

Hoe herstarten dreambox

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Via internet geprobeerd software te aktualiseren.

DHCP in komunicatie/netwerk aangekruist.

Aanwijzigingen in het menu gevolgd.

Werd gevraagd "Stop modus"te aktiveren. Gedaan.

Daarna na 10 min geprobeerd een menu's op te vragen maar dreambox zwijgt in alle talen. Roodlampje op front blijft branden. Verder is er niets mogelijk.

Vraag; Hoe kan ik de Dreambox weer opstarten??

Geplaatst:

neuh, stop-mode op een 600 activeren is niets meer of minder dan /boot weggooien, die start niet meer op zonder te flashen.

Je zult het ip-address moeten achterhalen dat de box nu krijgt van dhcp, zit een webpagina, via die pagina kun je de box weer flashen

mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Geplaatst:

Zit in welke webpagina, Ik kan nu niet in de menu's v.d. dreambox,

Ik ben nog een leek. Ik begrijp niet hoe ik Ip adres kan vinden?

In ieder geval bedankt voor deze info.

Geplaatst:

Ik heb een labtop met een dongel, dus geen vaste internet verbinding.kon de dreambox niet rechtstreeks op het internet aansluiten. Ik heb elders dmv een intern netwerk (router) het IP-adres van mijn dreambox achterhaald. Dit Ip adres ingegeven in de webpagina.http://(ip adres) Toen ging het vanzelf onder,

You can download your curret flash, contens 32 MB, hierna uploaden nieuwe versie 100% gelukt.De dreambox kan weer aan en uit en het menu is weer aanwezig. Harde schijf werkt ook. Alleen TV en Radio zenders niet zichtbaar

In eerste instantie bij signaal weergave,geen signaal? Klik met OK op transponder, plotseling wel signaal, goed signaal staat gelockt.Of de transponder is gewijzigd kon ik niet zo snel zien. Hierna automatisch zenders gescand, met OK afgesloten. Naar TV modus gegaan geen enkele zender zichtbaar.

Bij instellingen gekeken.

Er staat een ander IP-adres vermeld.

DHCP staat aan gevinkt.