gerrit B Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 Voorheen kreeg ik altijd keurig een bericht als er updates waren die geinstalleerd moesten worden. Maar nu krijg ik vrijwel elke dag bij het uitschakelen het bericht dat de PC zelf wel af zal sluiten omdat er eerst een update uitgevoerd moet worden zonder dat ik ergens kan zien of vinden wat hij dan weer wil installeren. Volgens mij is dat gekomen na de update naar IE 8.0 of met het installeren van Microsoft Security Essentials. Normaal zou je dat kunnen doen met: - klik op de knop Start, - klik op alle programma's - klik op Windows Update. - Klik in het linkerdeelvenster op Instellingen wijzigen. Maar windows update kan ik nergens in de lijst vinden. Waar zou ik dat nu terug kunnen vinden? Want ik denk dat er ergens een update fout gaat en dat ik nu daarom elke dag 5 min mag wachten voordat de PC een keer afsluit. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Sjattuh Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Start - Run type: wuapp.exe Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
dutchandrew Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 bij vista: configuratiescherm, beveiliging, controleren op updates en dan in het linkerscherm kun je het wijzigen.
gerrit B Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Geplaatst: 23 maart 2010 Gevonden, bedankt voor de tips. Gewoon via het configuratiescherm was dus het eenvoudigst. Het betrof dus en up-date van office 2003 (servicepack-2) die telkens fout ging. Dus deze nu maar uitgezet en probleem opgelost. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen