Gast misery1 Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Ik wil de hd van mijn inverto formateren. Raak ik dan alleen de opnames kwijt of zijn er meer dingen waar ik op moet letten?
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Alleen je opnames verdwijnen en wat je er eventueel zelf opgezet hebt b.v. foto's. Je instellingen blijven wel gewoon gehandhaafd.
Gast misery1 Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Oke ik dacht misschien dat ik de favoriete zenderlijst ook opnieuw moest instellen. Als het alleen de opnames betreft en eventuele foto's dan is het niet zo erg.
John B Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 hoe moet je eigenlijk de harddisk formateren
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Volgens mij via Menu -> Instellingen -> PVR instellingen en dan onder in beeld staat er de rode knop Formatteer HD.
Ferr Geplaatst: 22 maart 2010 Geplaatst: 22 maart 2010 pin: 1111 wel makkelijk om meteen te weten DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen