Gast duimp Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Hoi mensen, vanochtend viel mijn tv uit sindsdien start elke de tv op en gaat ie gelijk weer uit. Dus je hoort het geluid dat de tv aangaat maar ik krijg geen beeld en 2 seconden later hoor je weer het geluid dat ie opstart. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Het is wel een oude tv maar vindt zonde om hem zo weg te doen. Alvast bedankt voor de moeite. Grtn Martin
columbo Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Jammer mijn glazen bol is helaas kapot gevallen.kontroleer eerst maar eens droge/slechte soldeerverbindingen.Pas op want op sommige paatsen blijft spanning staan ook als de stekker er uit is 25KV.
jeevanhoof Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Hoi, Controleer de lijntransistor op sluiting. Controleer meteen ook D553 op sluiting mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast duimp Geplaatst: 22 maart 2010 Geplaatst: 22 maart 2010 ik ben zelf niet zo'n technicus maar had begrepen dat de voeding waarschijnlijk kapot is. monteur zei had het maximaal 125 euro zou kosten. moet maar even nadenken of ik dit ga doen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen