Ga naar inhoud


KPN Glasvezel extra digi ontvangers kopen


Gast Arrie

Aanbevolen berichten

KPN adverteert in onze regio Etten-Leur met glasvezel. Ze bieden dit aan met Motorola 1960 voor ca 50 € met Harddisk. Je kan nog 2 Motorola's 1960 zonder Harddisk huren voor 4 € per maand per stuk.

 

Ik vind dit gebruik maken van hun machtspositie.

 

Ik wil ze graag kopen en niet vastzitten aan een huur apparaat.

 

Wie weet of dit toch kan en aan welke voorwaarden moet zo'n apparaat dan voldoen?

Kan KPN zo'n apparaat op de ene of andere manier blokkeren?

 

Is er een maximum aan de digitale ontvangers?

Kan dit via hups? Ik denk dat er 3 of 4 ethernet uitgangen op het modem zitten.

 

Anders evt via het Devolo principe mbv DLAN.

Heeft iemand ervaring met dit systeem?

Link naar reactie
Delen op andere sites


de vezels liggen er nog maar net?

 

dan gewoon een jaar wachten dan worden ze vrijgegeven.. smile

 

t eerste jaar heeft KPN ( ivm de aanleg kosten etc ) het alleen recht op de vezels :P

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen ontvangers met KPN-firmware werken op die verbinding. Je kan dus geen eigen dingen kopen, dan krijg je simpelweg geen beeld.

 

Overigens lijkt die vier euro per maand veel maar dat betaal je bij UPC ook gewoon. Beetje vreemd maar zo werkt het wel. Bedenk je wel dat je voor zo'n ontvanger los makkelijk 150 euro betaalt dus pas na 37,5 maand heb je het eruit. Een dikke drie jaar!

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: EL PIÑO
Overigens lijkt die vier euro per maand veel maar dat betaal je bij UPC ook gewoon. Beetje vreemd maar zo werkt het wel. Bedenk je wel dat je voor zo'n ontvanger los makkelijk 150 euro betaalt dus pas na 37,5 maand heb je het eruit. Een dikke drie jaar!


Plus als het je eigendom is en het gaat stuk heb je dikke pech, heb je er een gehuurd dan laat je even een nieuwe komen zonder al te veel poespas.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Origineel bericht van: EL PIÑO
Overigens lijkt die vier euro per maand veel maar dat betaal je bij UPC ook gewoon. Beetje vreemd maar zo werkt het wel. Bedenk je wel dat je voor zo'n ontvanger los makkelijk 150 euro betaalt dus pas na 37,5 maand heb je het eruit. Een dikke drie jaar!


Plus als het je eigendom is en het gaat stuk heb je dikke pech, heb je er een gehuurd dan laat je even een nieuwe komen zonder al te veel poespas.


Dat is ook nog eens zo. Toch heb ik zelf ook de voorkeur voor zelf aangeschafte dingen maar dan heb ik het meer over vrije keus. Die is er bij KPN sowieso niet.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: Satdorus
Als je zelfs iets hebt aangeschaft heb je toch ook garantie!

Ja maar niet oneindig, als de box na 2 jaar stuk gaat zal je toch echt zelf een nieuwe moeten kopen.

(Ja en ik ben op de hoogte van het Conformiteitbeginsel, maar tussen recht hebben en recht krijgen is toch een wereld van verschil.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...