Ga naar inhoud

voor wanneer is het???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo kan mijn iemand vertellen<BR>wanneer France 2 en 3 nu eindelijk open gaan op Astra.<BR>Eindelijk heb ik nu een gezicht en kan je zien tegen wie je praat hihihihi.<BR>Groeten smile.gif<P>------------------<BR> clowncry.gif <p>[This message has been edited by pipo (edited 30 August 2000).]

Geplaatst:

Halo Pipo<BR>Zeg Pipo hoe maak jij die figuren eigenlijk<BR>Ik zie ze steeds meer op dit board<BR>Grappig gemaakt maar bij de jubileum mag je toch wel een ander gezicht trekken ;-)))<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

BOYS D ONT THINK TOO MATCH BECAUSE I HAVE IT NOW (TIQUILLA) IS WORKING GOOD WITH THE NIEW KEYS <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Zet je caps lock toch eens uit , dat geschreeuw op het board........<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Geplaatst:

France 2 en 3 moeten volgens een testkaartje starten op 5 september.<BR>de seca codering draait er al op volgens windecrypt met de bekende keys. ;-)<P>Groetjes,<BR>Menno

Vu Duo 4K  S+C

Geplaatst:

ja da zouden meer mensen wel willen weten hoe je deze leuke plaatjes erbij kunt zetten<BR>------------------------------------<P>nowtv@planet.nl<BR>------------------------------------<BR>the picture thats is all that mathers !!!!<BR> cool.gif<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Wie zoekt die vind .<BR>hohohohohoooo.<P>------------------<BR> clowncry.gif

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoi,<P>France 2 en 3 zijn inmiddels begonnen<BR>in het CSN pakket op de oude rtl 4 transponder. <P>GR,<BR>Menno

Vu Duo 4K  S+C

Geplaatst:

France 2 en 3 prima te ontvangen op Astra, ik gebruik een echostar 3000.<BR>Groeten, Hans.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

hmmmmm, nooit gehoord van een animated gif jongens??? da's toch niet zo moeilijk...<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hallo pipo,<P>FRANCE 2 EN 3 zijn reeds op ASTRA<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.