Gast sourcefinder Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Hoewel ik aardig thuis ben op het gebied van PC's, ben ik echt een leek op satelliet-gebied. Ik wil graag mijn DVD-speler en sat-receiver vervangen door een PC, waarop ik dus (HD)TV kan kijken, (DVD-)films kan afspelen en muziek draaien. Ik ben er nog niet uit of ik daarvoor Windows 7 of Mythbuntu ga gebruiken. Een sat-receiver met CI-module lijkt me het gemakkelijkst installeren. Kwam op één of andere manier de Satelco Easywatch HDTV USB CI en de Satelco Easywatch HDTV PCI (DVB-S) icm. een CI-kaart tegen. Heeft iemand ervaringen met het met merk Satelco, of goede ervaringen met andere gelijkwaardige oplossingen? Ik betaal liever iets meer voor een goede oplossing dat het risico te lopen op problemen of langdurige installatie. Alvast bedankt voor de info!
BokkieBok Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Voor windows maakt het niet zoveel uit welk merk je pakt. De juiste driver zit er wel bij. Zolang je geen slechte reviews vindt ervan, zit je safe. Satelco zelf ken ik persoonlijk niet. Bij Linux is de ondersteuning in de community van belang. Je moet eerst kijken of je kaart daar bekend is en goed ondersteunt wordt. Anders moet je het gewoon bij een van de bekende populaire merken/types houden. HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470; Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen