Ga naar inhoud

[DM800HD] voor dezekerheid de vraag of ik hier vragen mag stellen over een dm800 clone

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik vraag het maar voor de zekerheid mogen hier vragen gesteld worden over immage instalatie op een dm800 clone ?

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

zo maar een vraagje wat is eigenlijk het probleem hiervan is het alleen om de orginele boxen te beschermen ?

het lijkt wel op een misdaan om dit alleen al te vragen

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:
Origineel bericht van: peterksr
zo maar een vraagje wat is eigenlijk het probleem hiervan is het alleen om de orginele boxen te beschermen ?
het lijkt wel op een misdaan om dit alleen al te vragen

REGELS zijn REGELS
je mag ook niet door rood rijden

onzinige discusie is al vaker gevoerd

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Geplaatst:
hallo,

ik vraag het maar voor de zekerheid mogen hier vragen gesteld worden over immage instalatie op een dm800 clone ?

gr peter

Nope is hier niet toegestaan, lees de forumregels er eens op na.

Ik ben blij geen clone te hebben, maar een originele box. De niet oplosbare problemen met clone´s bevestigen die keuze maar weer wink
Geplaatst:
hallo,

gr peter

Kan wel wat met je gedachten gang mee gaan Peter.Je bent inderdaad geen misdadiger.
Maar een originele box namaken en als origineel op de markt brengen is illegaal.
Illegale zaken zijn op dit board verboden omdat de eigenaar van het board er moeilijkheden mee kan krijgen.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:
Origineel bericht van: rommelaar
hallo,

gr peter

Kan wel wat met je gedachten gang mee gaan Peter.Je bent inderdaad geen misdadiger.
Maar een originele box namaken en als origineel op de markt brengen is illegaal.
Illegale zaken zijn op dit board verboden omdat de eigenaar van het board er moeilijkheden mee kan krijgen.

oke,

met deze uitleg kan ik mij vinden hoor ?
dankje voor dit nette antwoord hierop.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:
Origineel bericht van: ron1872
hallo,

gr peter

Nope is hier niet toegestaan, lees de forumregels er eens op na.

Ik heb de forumregels nog eens doorgelezen, kan daar daaromtrent niets ontdekken.

Als de maker van apparatuur een kopie maakt van een ander apparaat en daar de "verkeerde"naam opplakt, is dat zijn pakkie an.
Als legale koper/gebruiker, ben je namelijk niet strafbaar.
De prijsstelling bij sommige klonen is dermate, dat men soms niet kan vermoeden dat men een kloon koopt.

Dat dit en andere forums namaak wil ontmoedigen door de ondersteuning te beperken, is lovenswaardig, maar is nog niet in de forumregels opgenomen
http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/faq#rules

dus ik kan mij in de vraag van de ts inleven en volgens mijn bescheiden mening (imho) zou die gestelt mogen worden.

Gelukkig zijn er mods om hier een uitspraak over te doen.

greets guykers

nobody is perfect, I ain't nobody

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Geplaatst:
Origineel bericht van: rommelaar

Nieuwe/andere FW plaatsen op een legaal verkregen box is niet illegaal.

(helaas is er maar 1 mod momenteel online, welke niet post)
(heb al mod waarschuwen aangeklikt)

nobody is perfect, I ain't nobody

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Geplaatst:
hallo,

gr peter

Laten we ons daar inderdaad maar niet mee bezighouden wink

post-28050-1318260815,038_thumb.jpg

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.