peterksr Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 hallo, ik vraag het maar voor de zekerheid mogen hier vragen gesteld worden over immage instalatie op een dm800 clone ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
DeBeek Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Als je al de gesloten topics gelezen hebt Nee.
peterksr Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Geplaatst: 21 maart 2010 zo maar een vraagje wat is eigenlijk het probleem hiervan is het alleen om de orginele boxen te beschermen ? het lijkt wel op een misdaan om dit alleen al te vragen 1 maal VU+ DUO +
ferrarisat Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Origineel bericht van: peterksr zo maar een vraagje wat is eigenlijk het probleem hiervan is het alleen om de orginele boxen te beschermen ? het lijkt wel op een misdaan om dit alleen al te vragen REGELS zijn REGELS je mag ook niet door rood rijden onzinige discusie is al vaker gevoerd DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Gast Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Origineel bericht van: peterksr hallo, ik vraag het maar voor de zekerheid mogen hier vragen gesteld worden over immage instalatie op een dm800 clone ? gr peter Nope is hier niet toegestaan, lees de forumregels er eens op na. Ik ben blij geen clone te hebben, maar een originele box. De niet oplosbare problemen met clone´s bevestigen die keuze maar weer
rommelaar Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Origineel bericht van: peterksr hallo, ik vraag het maar voor de zekerheid mogen hier vragen gesteld worden over immage instalatie op een dm800 clone ? gr peter Kan wel wat met je gedachten gang mee gaan Peter.Je bent inderdaad geen misdadiger. Maar een originele box namaken en als origineel op de markt brengen is illegaal. Illegale zaken zijn op dit board verboden omdat de eigenaar van het board er moeilijkheden mee kan krijgen. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
peterksr Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Geplaatst: 21 maart 2010 Origineel bericht van: rommelaar Origineel bericht van: peterksr hallo, ik vraag het maar voor de zekerheid mogen hier vragen gesteld worden over immage instalatie op een dm800 clone ? gr peter Kan wel wat met je gedachten gang mee gaan Peter.Je bent inderdaad geen misdadiger. Maar een originele box namaken en als origineel op de markt brengen is illegaal. Illegale zaken zijn op dit board verboden omdat de eigenaar van het board er moeilijkheden mee kan krijgen. oke, met deze uitleg kan ik mij vinden hoor ? dankje voor dit nette antwoord hierop. gr peter 1 maal VU+ DUO +
guykers Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Origineel bericht van: ron1872 Origineel bericht van: peterksr hallo, ik vraag het maar voor de zekerheid mogen hier vragen gesteld worden over immage instalatie op een dm800 clone ? gr peter Nope is hier niet toegestaan, lees de forumregels er eens op na. Ik heb de forumregels nog eens doorgelezen, kan daar daaromtrent niets ontdekken. Als de maker van apparatuur een kopie maakt van een ander apparaat en daar de "verkeerde"naam opplakt, is dat zijn pakkie an. Als legale koper/gebruiker, ben je namelijk niet strafbaar. De prijsstelling bij sommige klonen is dermate, dat men soms niet kan vermoeden dat men een kloon koopt. Dat dit en andere forums namaak wil ontmoedigen door de ondersteuning te beperken, is lovenswaardig, maar is nog niet in de forumregels opgenomenhttp://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/faq#rules dus ik kan mij in de vraag van de ts inleven en volgens mijn bescheiden mening (imho) zou die gestelt mogen worden. Gelukkig zijn er mods om hier een uitspraak over te doen. greets guykers nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
guykers Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Origineel bericht van: rommelaar Illegale zaken zijn op dit board verboden omdat de eigenaar van het board er moeilijkheden mee kan krijgen. Nieuwe/andere FW plaatsen op een legaal verkregen box is niet illegaal. (helaas is er maar 1 mod momenteel online, welke niet post) (heb al mod waarschuwen aangeklikt) nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gerard 76 Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Origineel bericht van: peterksr hallo, ik vraag het maar voor de zekerheid mogen hier vragen gesteld worden over immage instalatie op een dm800 clone ? gr peter Laten we ons daar inderdaad maar niet mee bezighouden
Aanbevolen berichten