RJCfan Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Ik heb gisteren een HD+ kaart (voor ontvangst van RTL HD Sat1HD ProsiebenHD VoxHD)in Duitsland op de kop weten te tikken. Ik heb hem in het bovenste slot met de chip naar onderin de VU+ gedaan. Dat ding krijg ik echter niet aan de praat. Heeft iemand 'n idee hoe ik dat voor mekaar krijg? Ik heb CCcam 2.1.4 erop. Ben eigenlijk 'n leek op dit gebied. Als iemand wil helpen svp in begrijpelijke taal.
redneck eyeball Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Ik dacht dat de HD zenders van een HD+ kaart het enkel doen met de bijhorende CI module en niet in de interne kaartlezer. Of heeft er iemand weet van een softcam die deze ondersteunt ?
stefan.wolfrum Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Origineel bericht van: RJCfan Ik heb gisteren een HD+ kaart (voor ontvangst van RTL HD Sat1HD ProsiebenHD VoxHD)in Duitsland op de kop weten te tikken. Ik heb hem in het bovenste slot met de chip naar onderin de VU+ gedaan. Dat ding krijg ik echter niet aan de praat. Heeft iemand 'n idee hoe ik dat voor mekaar krijg? Ik heb CCcam 2.1.4 erop. Ben eigenlijk 'n leek op dit gebied. Als iemand wil helpen svp in begrijpelijke taal. volgens het plaatje op blz 10 van de handleiding moet de chip naar boven. zou dat helpen? VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Gast SatMann Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 ik denk ook dat voor de HD+ kaart je een aangepaste CI module nodig hebt. helaas nog maar weinig mensen met een HD+ kaart die kunnen testen.
Mistrale Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Volgens Duits VU+ forum zou HD+ met scam of oscam+cccam moeten werken. Als je scam gebruikt moet cccam uitstaan.
stefan.wolfrum Geplaatst: 22 maart 2010 Geplaatst: 22 maart 2010 maar hoe moet die kaart er nou in? je schrijft dat je de kaart chip down erin gedaan hebt. in de handleiding die ik kan vinden op internet staat een tekening die zowel voor de cam als voor de lezer aangeeft dat de chip bovenop moet zitten. er staat niks in de tekst zelf. ????????? VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
RJCfan Geplaatst: 22 maart 2010 Auteur Geplaatst: 22 maart 2010 Ik heb door 'n typfout onduidelijk aangegeven hoe de chip erin zit. Voor alle duidelijkheid: Ik heb de kaart in het bovenste slot met de chip naar beneden in de receiver gedaan. Overigens voor alle reacties tot nu toe hartelijk dank. Beeld geeft de HD+ kaart tot heden nog niet.
Gast ApBurgh Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 OsCam werkt uitstekend met die kaart, vervolgens laat ik CCcam via NewCamd weer op OsCam connecten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen