habibi Geplaatst: 22 maart 2010 Delen Geplaatst: 22 maart 2010 Als ik bijvoorbeeld NL1 HD wil bekijken krijg ik meestal eerst een melding van gecodeerd kanaal. Als ik dan de module even eruit haal en weer terug duw, gaat het werken. Herkenbaar probleem? Wat zou het kunnen zijn? Wat zou ik kunnen doen? Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
paardengek Geplaatst: 22 maart 2010 Delen Geplaatst: 22 maart 2010 Welke module gebruik je en welke firmware? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
habibi Geplaatst: 22 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2010 mediaguard module en sinds kort met veel spijt de originele 2.02. (Spijt omdat ik nu geen netwerk contact meer heb en het niet lukt terug te flashen naar AAF 2.0e. Had ik al eens eerder (no folder). Daar ben ik nu mee bezig.) Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulCl Geplaatst: 22 maart 2010 Delen Geplaatst: 22 maart 2010 Je hebt toch geen netwerk nodig om terug te flashen, dat kan met een USB stick. Zoek met google naar "AAF_2.0e_Flash.rar", noem je stick XBA en zet de files in subdir kathrein en dan subdir ufs910. Steek de stick vooraan in je kathy en druk toets menu in terwijl je de spanningsknop aanzet. Los dan de menuknop en wacht tot het flashen gedaan is. Dit duurt enkele minuten en op het einde krijg je de vraag om te herstarten. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
habibi Geplaatst: 22 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2010 zo doe ik het altijd al, alleen sinds originele versie 2 krijg ik dan de melding 'no folder' alsof ik de mappen een verkeerde naam gegeven heb. Dat is niet zo, maar dat apparaat is koppig. Had ik een hele tijd geleden ook al; toen was het probleem groter, want toen deed niets het meer en werkte de emergency ook niet. Nu heb ik tenminste gewoon beeld, maar wel met een duitse settingslijst. En daar heb ik dat netwerkcontact voor nodig; om de settingslijst opnieuw in te laden. Maar dit is meer een ander onderwerp. Waarschijnlijk heeft niemand dit probleem en is het gekoppeld bij mij aan originele 2.02. Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulCl Geplaatst: 22 maart 2010 Delen Geplaatst: 22 maart 2010 Kan je manueel dan geen netwerksettings ingeven in je 2.02 No folder krijg je meestal als er nog iets in de andere USB poorten zit. Je mag dus enkel een stick in de front plug hebben en die moet XBA heten en de juiste directories hebben. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
habibi Geplaatst: 22 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2010 Bedankt! De externe HD zat er ook nog in. Dat was het dus. Nu snap ik ook waarom het laatst na een hele lange tijd wel ineens lukte. De HD was er uit getrokken. Pfff, er is veel te leren over dit apparaat, maar de tijd ontbreekt. Achteraf niet zo slim zo'n linux apparaat. Maar het intrigeert me wel. Handmatig invoeren kan ik doen en heb ik gedaan. Alleen zijn de 2 DNS-en niet correct. Het gekke is dat KCC eerst aangaf dat ping en telnet goed was en de andere 2 niet. Toen was alleen telnet goed en daarna ook telnet niet meer. Ik zal eerst eens kijken hoe het nu zit. Ik heb nu AAF2.0e erin. Kijken of het netwerken nu wel gaat. Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulCl Geplaatst: 22 maart 2010 Delen Geplaatst: 22 maart 2010 Voor de DNS'en moet je 2x hetzelfde adres van de gateway invullen. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
habibi Geplaatst: 22 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2010 heb ik gedaan maar met originele 2.02 nada. Ook nada met 2.02 bl en ftp van AAF site. Nu AAF 2.0e: alles ok in AAF (apparaat en webinterface), maar kcc en satchanneledit nada! Daar snap ik nou niks van. Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen