Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

2 weken geleden de Panasonic TX P42U10E gekocht voor nog geen

€ 600,00. Weinig toeters en bellen (haal ik wel uit de Dreambox of Xbox360) maar een beeld om je vingers bij af te likken! wink Vond dat ik lang genoeg gewacht had op lagere prijzen, tis echt stukken voordeliger dan een jaar of 2 geleden geworden.

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Gast schotelkop
Geplaatst:
Origineel bericht van: APPLE
ga eens onder een hoek naar je lcd tv kijken... dan heb je gewoon niet de beeld kwaliteit dan als je er recht voor zit! en heb zelf een fatsoenlijke tv: Pioneer

ps. ik deel alleen mijn ervaring

Helemaal mee eens : Lcd is niet om aan zien
Geplaatst:

LCD of plasma blijft een kwestie van welke religie je kiest.

Ik zal daarom daar expres niet op ingaan, dat doen anderen al genoeg.

Als je LCD kiest, let dan op:

- Minimaal 100Hz, bij 50Hz zie je bij snelle horizontale bewegingen het beeld schokkerig bewegen.

- Philips of Sony leveren de beste toestellen.

- Aantal HDMI aansluitingen, toen ik kocht vond ik 2 al veel, nu heb ik er al 3 in gebruik. (media-speler, blu-ray speler, satelliet-ontvanger)

- Kleurweergave, er zit veel verschil tussen de merken, kijk wat je mooi vindt.

- Contrast, de betere tv's onderscheiden zich in betere zwartwaarden en meer detail in donkere scenes.

En een aantal algemene opmerkingen:

- In de winkel lijken alle toestellen klein... Kijk wat je fatsoenlijk in je woonkamer kwijt kan en wilt.

- In de winkel staan alle toestellen op mode SCHREEUWERIG, vraag of ze het willen verstellen voor je.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Geplaatst:
Origineel bericht van: Kimble
Moet van moeder de vrouw wachten totdat ie het begeeft cry

je mag mijn hamer wel lenen laugh

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Geplaatst:
Origineel bericht van: satcat
Origineel bericht van: APPLE
zit je (zogoed als) recht voor de tv kun je een LCD/LED overwegen
zit je veelal onder een hoek te kijken zou ik echt voor een plasma gaan.
Dat was 10 jaar geleden zo.
Kijk naar een TV van een fatsoenlijk merk zoals Philips, Sony of Panasonic,die hebben een kijkhoek van 170 graden.

Kan wel zo zijn,maar onder die hoek vertekend elke lcd ook de duurdere,nee doe mij maar plasma

Grt Rudie

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

Geplaatst:

De televisie's doen niet voor elkaar onder dat zit wel goed (met hier en daar een nuance) nee het geluid wat er uit komt vind ik slecht.

Pas als je via een home set kijkt die alles aan kan dan heb je volgens mij de perfecte combinatie.

Waarom ze nog steeds scart aansluitingen op de flatsreen zetten is mij een raadsel. (liever een USB).Maar misschien ben ik bevoorrecht. Alles HDMI via de Onkyo (4 ingangen) en 1 out naar de tv. Perfect beeld en geluid heb ik dan

Gr,

Ed

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.