Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zit met een probleem ,Ik heb Windows 7 en daar is Internet Explorer 8 beschadigt door een vemodelijk schoonmaak programma.De pijlen terug of vooruit zijn weg,De adresbalk is weg en de zoekbalk ook.En hij start erg traag.het mooist zou zijn gewoon opnieuw installeren maar er is onder Windows 7 geen versie beschikbaar zo te zien.Hoe los ik dit op?

Geplaatst:

Kun je hem niet gewoon terug zetten naar een datum dat alles nog gewoon goed wekte?? laugh

• Moderator
Geplaatst:

Systeemherstel, of win 7 opnieuw installeren?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: ceesv
Systeemherstel, of win 7 opnieuw installeren?

Windows opnieuw installeren wil ik voorkomen maar ik ben bang dat ik het toch moet doen ,en Herstel of terug zetten werkte niet de fout bleef het zelfde.Er bestond voor Windows XP eeen programma Fix-it maar dat werkt nog niet onder Windows 7.
Geplaatst:

Dit vond ik...

Citaat:

Go to Control Panel\Programs and Features\Turn Windows features on or off. Uncheck Internet Explorer 8, click OK and reboot. You will be not have Internet Explorer installed then. Go to Windows features again and check Internet Explorer 8, reboot. Now you will have Internet Explorer installed again.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Kun je via Extra -Internetopties - Geavanceerd - Opnieuw instellen IE niet resetten? confused

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:
Origineel bericht van: Kimble
Kan je het niet met deze link oplossen ?

http://www.browserchoice.eu/BrowserChoice/browserchoice_nl.htm

Stel voor om Firefox te installeren en te zeggen dat het je standaardbrowser is en dan op de bovenstaande link te klikken en voor IE8 te kiezen.

Wellicht werkt het.

Suc6.

ik heb firevox geïnstalleerd maar bij het installeren van krijg ik deze melding Internet Explorer 8 wordt niet ondersteund op dit systeem. Ik gebruik Windows 7.
Geplaatst:

Zou jij niet eerst op malware gaan scannen? Volgens mij heb jij last van vervelende beestjes op je pc

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Heb het even getest voor je. Gewoon Firefox op mijn PC geinstalleerd en als standaard browser gezet.

Die link gepakt en toen zonder problemen IE8 op mijn W7 systeem. Werd nog bedankt door MS voor het kiezen van hun browser.

Zou idd maar eens gaan zoeken naar rommel die er niet op thuis hoort. Weet niet of je een laptop hebt of een systeem met een D-partitie voor herstel. Anders documenten, foto's veilig stellen en systeemherstel (lees: originele systeemconfiguratie terugzetten en c geheel formateren (dus niet snel)).

Dan de boel "dichtspijkeren" met bv AVG en je programma's opnieuw installeren.

Er zijn overigens legio aan scanners die de files tackelen, maar ook malware neemt steeds meer de namen aan van bestaande Windows bestanden, maar staan wel in een andere directorie.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen