Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal

Van een videofragment met extensie ".rar", heb ik enkel en alleen maar het 5e fragment, weet iemand hoe ik het alsnog kan bekijken?

Ik heb HJSplit al geprobeerd maar dat lukt helaas niet.

Alvast bedankt voor de hulp

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

als je het uit zou kunnen pakken (met optie keep broken nog iets zo uit mijn hoofd) zou je het kunnen proberen met Gom player of wellicht VLC. Ik weet in ieder geval van Gom Player dat hij incomplete video bestanden kan afspelen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

@ Winwiz

Ik heb het bestand ge-extract en dan gekozen voor break operation maar er verschijnt geen apart videobestand in mijn lijst met bestanden.

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

misschien moet je hem wel ff renamen naar iets wat op avi eindigt ofzo... mits je dat stukje echt uit kan pakken natuurlijk

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Het hangt er vanaf in hoeveel rar bestanden de total is ingepakt.

In jou geval minimaal 5 dus vermits jij deel 5 hebt.

Ik vrees dat het niet gaat lukken als je de rest van de bestanden niet hebt, of par2 files om incomplete of missende rar bestanden te gaan herstellen.

Ga eens op zoek naar de rest van de bestanden of par bestanden. Ik neem aan dat je die uit één of andere nieuwsgroep hebt. Er bestaan tal van website om de nieuwsgroepen te doorzoeken.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

hij wil volgens mij alleen dat deel kijken wat hij heeft..het 5e sigment. en ja dat kan dus. je kunt elk rar bestand van een videofilm bekijken,om te kijken of het is wat je zocht.

mvg

Geplaatst:

Of je een deel van een videobestand kunt kijken hangt van het type container af:

- Bij een .avi zijn de headers essentieel om het bestand af te kunnen spelen, heb je het eerste deel niet dan is het verloren.

- Ogg en MPEG-TS zijn speciaal ontworpen dat je midden in een uitzending kan beginnen met luisteren, als je een deel van een bestand mist is er daarom geen man overboord, je kunt eenvoudig luisteren wat je wel hebt (de keerzijde is dat de overhead groter is).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen