Ga naar inhoud

Teletekst problemen op Ned 1, Ned 2 en Ned 3?

Aanbevolen berichten

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Sinds een paar dagen heb ik een vreemd probleem met de teletekst pagina's op de publieke omroepen.

Als ik de TT oproep zie ik steeds onder de rode knop rare paginanummers staan, dit zijn nummers met hexadecimale notaties zoals b.v. 1FE en 2AA etc.

Als ik dan deze pagina's oproep krijg ik geen reguliere pagina's te zien maar behoorlijk vreemde pagina's

Hebben anderen dit probleem eventueel ook of moet ik in mijn apparatuur gaan zoeken.

Een paar voorbeeldjes heb ik bijgevoegd

screenshot3.jpg

Geplaatst:

Ik denk dat dit te maken heeft met Level 2.5 teletekst wat op NOS-TT uitgezonden wordt.

Kijk op TT pagina 397 voor een uitleg.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Het is opgelost, eerst een back-up van 19 maart terug gezet en toen bestond het euvel niet, daarna de updates binnengehaald en toen bleef alles goed. Ik denk dat er met de update van zaterdag of zondag iets mis was gegaan.

Daarna weer eens de backup van gisteren terug gezet en toen was het er weer, dus het zat duidelijk in "iets" van de image.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen