Gast satbird2002 Geplaatst: 22 maart 2010 Geplaatst: 22 maart 2010 hallo, wil binnenhuis met een ip camera als er beweging is een opname maken die weggeschreven wordt op een webserver die alleen door mijn te benaderen is. camera type dacht ik aan AXIS 211W Network Camera online. ALs er goedkopere zijn hoor ik dat graag. dus de camera zal moet communiceren met een webserver zonder tussenkomst van een PC. aanwezig is een Dlink router Dir-855. graag tips en of aanbevelingen
TheWizard Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Een aantal tips heb ik wel. Neem geen draadloos, echt een drama met video. Pak een gewone camera met harddiskrecorder met netwerkaansluiting. De voordelen zijn goed beeld, goede opnames en je kan inloggen op afstand. Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
Gast satbird2002 Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Origineel bericht van: TheWizard! Een aantal tips heb ik wel. Neem geen draadloos, echt een drama met video. Pak een gewone camera met harddiskrecorder met netwerkaansluiting. De voordelen zijn goed beeld, goede opnames en je kan inloggen op afstand. bedankt voor je advies, maar de opslag moet op een andere locatie plaatsvinden, zonder dat ik daar extra hardware voor moet aanschaffen.
ronald10 Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Webcamxp is perfect.Je kan er meerdere cams opzetten.Zelfs cams van buiten je lan.Zo kan ik mijn huis in Spanje ook in de gaten houden. Makkelijk te integreren met server. Google maar en laat me weten wat je ervan vind DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000
winwiz Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Origineel bericht van: ronald10 Webcamxp is perfect.Je kan er meerdere cams opzetten.Zelfs cams van buiten je lan.Zo kan ik mijn huis in Spanje ook in de gaten houden. Makkelijk te integreren met server. Google maar en laat me weten wat je ervan vind Ik ken het echter de TS had een eis... "zonder tussenkomst van een pc" Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast satbird2002 Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 klopt blijkt niet zo makkelijk als dat ik dacht, zal toch geld moeten kosten, maar als alternatief bestaat er toevallig een simpel device met een secure ftp.waaraan ik dan een USB geheugenstick van 16 GB op aan sluit zodat daar de data op komt? Wil geen NAS app. met HD, maar een simpel goedkoop en alleen voor dit doel. plan is om dit device dan aan de LAN te hangen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen