Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een basis abonnement met het thema pakket. Wat ik uit de brieven heb begrepen is dat als ik niets zou doen ik gewoon alle zenders uit het oude thema pakket kon blijven ontvangen als ik maar een HD ontvanger zou hebben. Op dit moment heb ik nog geen HD ontvanger, dus ik kan niet kijken of discovery science nog te ontvangen is. Wel zie ik op "mijn canal digitaal" dit ik ineens een familie pakket heb? Zijn er mensen die ook een basis en thema pakket hadden en niets hebben gedaan en die nu toch nog discovery science kunnen ontvangen. Of ben je nu verplicht om het HD pakket te nemen ondanks dat je een thema pakket had?

Geplaatst:

Je zou nu nog steeds disc.science moeten hebben tot die alleen maar in mpeg4 uit zend.

En ja, nu moet je het entertainment pakket afnemen als je niet op hun aanbod bent ingegaan.

De onderste van de 2 aanbiedingen had je moeten nemen (brief) en ja dat hield in dat je het HD pakket moest nemen samen met het family pakket.

Je kreeg dan een hd ontvanger en behield dan o.a. het discovery science kanaal.

Bij de bovenste aanbieding zou je na een half jaar toch weer een hele zwik op zwart zien gaan.

Ik denk dat je het beste met de cds klantenservice kunt bellen, en zo kunt proberen of je alsnog van die aanbieding gebruik kunt maken.

Of bel ze om te informeren waarom je nog steeds niets van ze hebt vernomen en dat je de brief wel 3 weken geleden hebt opgestuurd of zo...

Het was niet echt verstandig om niets te doen.

Maar ook al kun je alsnog die "deal" krijgen, je gaat toch 5 euro meer betalen.

Evenwel een betere deal dan het losse entertainmentpakket af te moeten nemen voor 23,95 en dan niet eens het hd pakket erbij te krijgen.

You cannot ignore that member

Geplaatst:

Je bent helemaal niet verplicht het Entertainment pakket te nemen. Als je het themapakket al had dan behoud je alle orginele themazenders met het Familiepakket.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

@littlesat

Als ik jou goed begrijp, dan is mijn basis pakket met thema pakket omgezet naar familie pakket en kan ik nog steeds alle thema kanalen bekijken als ik een HD ontvanger koop (dus ook discovery science)?

Geplaatst:

je zou nu nog gewoon moeten kunnen kijken met sd-ontvanger.

Als dat niet het geval is contact opnemen met cd. Cd heeft schijnbaar eigenhandig iets bij jou omgezet.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Geplaatst:

Yep.... Alleen nieuwe abonnees op het Familie pakket of degene die nog geen themapakket hadden krijgen deze (dure) discovery themazenders niet meer... In feite heb je zelfs voordeel omdat je voor hetzelfde geld de familiepakket zenders erbij krijgt...

Echter vanaf 30 Maart moet moet je wel een HD-ontvanger hebben, omdat de themazenders overgaan op DVB-S2/MPEG4. Daarbij hoeft geen HD abonnement en als het goed is heb je een aanbod gehad voor een gratis! HD-ontvanger als je je contract voor een jaar verlengt.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

@littlesat.
Heb nu 2x gebeld met de klantenservice en 2x vertelde ze mij dat ik discovery science uit mijn pakket zou verdwijnen, als ik niet voor het HD pakket zou kiezen. De 2e keer dat ik belde werd de persoon zelfs boos, omdat ik meerdere keren vroeg of discovery science echt niet in mijn pakket zou blijven als ik niet voor het HD pakket zou kiezen.

@iedereen
Wie weet wat er nu echt gaat gebeuren (wat betreft discovery science) met personen die een basis met thema pakket hadden en geen wijziging doorvoeren (waardoor je dus automatisch naar het familie pakket wordt gezet)?

Ik heb de brief nu eens heel goed zitten lezen en volgens mij heeft de klantenservice gelijk.
Als je niets doet ga je naar het familie pakket (eventueel voor 49 euro een hd ontvanger) en "het merendeel van de zenders uit het thema pakket" en 6 maanden HD.
Als je voor het HD pakket erbij kiest krijg je "inclusief alle thema en hd zenders".

Zou de klantenservice dan toch gelijk hebben?

Geplaatst:

Ik zou eens op dat andere forum kijken en dit daar posten. Want daar doet CDS aktief mee en kan er misschien wat aan gedaan worden... Daar staat al in een bericht van een of andere Henk te lezen dat je de discovery's gewoon behoud. Ook al kies je niet voor de HD zenders.

Geplaatst:

quote canaldigitaal:

" Nieuws: Vereenvoudigde indeling pakketten en nieuwe prijzen

Vereenvoudiging zenderpakketten en prijsaanpassingen

Vanaf 1 maart 2010 gaan er een aantal prijzen en pakketten wijzigen. Vanaf 1 februari worden deze al op onze website gecommuniceerd. Met de nieuwe prijs- en pakketstructuur proberen we ons aanbod makkelijker en overzichtelijker te maken."

het zou allemaal een stuk eenvoudiger moeten worden.

Inmiddels heeft het merendeel van de abonnees een pakket wat niet terug te vinden valt op de website van cds. Ook heb je geen schriftelijke bevestiging van voor welke zenders je abonnementsgeld betaalt. Het enigste waar je je op kunt beroepen zijn die berichten van Webcare-Henk op dat forum.

Overigens logisch dat een klantenservicemedweker van cds er niets meer van kan bakken, van die ondoorgrondelijke brei die het nu geworden is.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Geplaatst:

Je hebt voor 20 euro het family pakket aangevuld met ALLE zenders uit het themapakket + het HD pakket.

Kost je dus 5 euro meer.

Krijg je wel een HD ontvanger als je voor een jaarcontract gaat.

Niet voor de eerste x dat dit gepost is.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Je bent helemaal niet verplicht het Entertainment pakket te nemen. Als je het themapakket al had dan behoud je alle orginele themazenders met het Familiepakket.

Goed, dat alleen doordat CDS hem die optie nog geeft.
Strikt genomen had hij voor maart nog moeten kiezen.
Blijkbaar verlengd CDS de diverse aanbiedingen en daar heeft de topic starter geluk mee.

• Moderator
Geplaatst:

Ik heb tot nu toe nog helemaal niets gehoord van Canaldigitaal.

Ik heb al sinds jaren een settop box pakket en vanaf het allereerste begin een HD pakket.

Ik lees overal, dat Canaldigitaal de mensen met het "oude" HD pakket een aanbieding zou doen, omdat de themazenders uit het HD pakket gaan verdwijnen.

Henk van Canaldigitaal heeft meerdere malen aangegeven, dat deze groep geen zenders hoeft kwijt te raken, en dat iedereen een aanbieding zou krijgen.

Dus nadat ik twee weken geleden nog steeds niets had gehoord, heb ik Canaldigitaal maar eens gebeld.

Ik heb me bij hun kenbaar gemaakt met mijn huidige postcode en huisnummer en mijn gegevens kwamen op het scherm.

Ze zouden de brief nog eens sturen,telefonisch ging niet, en noemde toe plotseling een adres van 14 jaar geleden waar de brief naar toe gestuurd zou worden. (Zo lang ben ik dus al klant).

Kennelijk is hun database dus niet geheel betrouwbaar.

Hoe dan ook, die 2e brief moet nog steeds binnenkomen, en ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben.

Hierboven stond iets over de inhoud van die brief.

Kan iemand misschien hier eens de tekst scannen en plaatsen, van wat ze nu aanbieden?

Alvast bedankt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik zou eens op mycanaldigitaal kijken. Check of je adres klopt en als je de brief op een of andere manier niet ontvangen heb, dan zie je ook daar je aanbieding...

Geplaatst:

@littlesat

Ik heb je een pm gestuurd met de vraag om aan te geven waar staat dat je geen HD pakket hoeft af te sluiten om het hele thema pakket te blijven houden. Want uit jouw bericht begrijp ik dat als je basis + thema had welke door canaldigitaal wordt omgezet naar het familie pakket, dat dan alle thema zenders behouden blijven?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen