youriy Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 ik ben ook wel benieuwd welke opties je aangeboden krijgt als je basis en themapakket hebt. Welke zijn dan precies de 3 opties? Staat er echt " het merendeel van de zenders uit het themapakket "? @Cees, over welk aanbod settopbox met HD-abonnees krijgen heb ik nog niets gelezen, overigens zal dat niet in de brief van intersound staan. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Intersound Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Geplaatst: 24 maart 2010 Je kan natuurlijk niets doen, dan wordt je automatisch over gezet naar het familie pakket. Maar ik weet niet welke thema zenders ik dan kan blijven zien met een HD ontvanger. Je kan ook kiezen voor een HD ontvanger voor 49 euro. Ook hierbij is niet duidelijk welke thema zenders je kan blijven ontvangen. Je kan een HD pakket erbij kiezen met een gratis HD ontvanger en daarbij staat duidelijk ALLE THEMA EN HD-ZENDERS, dus dat is wel duidelijk. Ook had je je thema pakket kunnen opzeggen. Totaal dus 4 optie's, waarvan de 2 optie's met een hd ontvanger de aanbieding was. Oh en in de brief staat, dat als je al een HD ontvanger heb en je wil alle thema kanalen blijven ontvangen, dat je dan contact op moet nemen met de klantenservice. Echter die vertellen dan, dat je de optie met gratis ontvanger met HD pakket moet kiezen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen