Gast Euf Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Hallo, Ben hier nieuw, sinds 20/3 j.l Philips DSR 7141 geinstalleerd. Heb de nodige probelemen met de afstandsbediening. De door CD gegven oplossing werkt niet. Kan iemand aangeven wat de code is van de laatste software patch ? B.v.d. voor hulp M.vr.gr Niek
satencom Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 ik denk dat de vraag niet helemaal klopt als het goed is heb je de nieuwe update er al in zo niet dan kun je dit hand matig doen de code voor het menu 1234 en als je problemen hebt de afstandsbediening dat is bekent bij cd als je de code er in hebt gezet van je tv dan werkt de afstandsbediening niet meer op je ontvanger maar je kunt de afstandsbediening om ruilen bij cd als de ontvanger daar van dan komt Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Euf Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Ha Satencom, Dank voor je snelle reactie. Ik wilde graag checken of de update (die ik via een andere Logitech AB getracht heb te installeren ook inderdaad de laatste versie is. Wat ik momenteel terg vind is softeware code: 3.4.6 M.vr.gr Niek
satencom Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 ja 3.4.6. is de nieuwste sofware Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Mister HaCk Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Onlangs is er een software-update gelanceerd om de correcte werking van de meegeleverde afstandsbediening te garanderen. Deze software-update wordt via de satelliet aangeboden en dient te worden ingeladen. Helaas is dit onmogelijk indien de afstandsbediening niet goed functioneert. Wij adviseren de volgende procedure bij initiële installatie; Kies uw taal en kijk of de afstandsbediening reageert als u probeert een keuze te maken. Zo, ja dan zijn geen problemen. Indien het niet mogelijk is, dan moet u het volgende proces volgen om de afstandsbediening werkend te krijgen: Druk tegelijk op de STB en OK toets. De STB toets blinkt nu twee maal. Druk nu op “9” en “1”, en daarna op OK. De STB toets blinkt opnieuw twee maal. De afstandsbediening is nu ingesteld op een andere code en werkt weer volledig. Korte uitleg: Met het invoeren van deze code wordt het protocol veranderd van XMP naar RC6. Om weer terug te schakelen naar XMP voert u in de bovenstaande procedure “9” en “0” in. Let op: Een aantal functies werkt nu ook met de DSR7121 en DSR8121. De software in deze ontvangers is hier echter nog niet volledig voor aangepast. Wij brengen u op de hoogte wanneer dit wel het geval is.
Gast Euf Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Hallo Satencom Dank voor je reactie. Weet nu zeker met de meest recente software te werken. M.vr.gr Niek
Gast Euf Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Hallo Mister Hack, Helaas bleek dit niet de oplossing voor het probleem te zijn. Inmiddels heb ik een nieuwe AB van CD toegestuurd gekregen die duidelijk beter doch niet optimaal functioneerd. Dank voor je advies. M.vr.gr Niek
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen