Nobody2050 Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Hoi, Ik heb een DM500HD waar Open Pli op draait. Nu probeer ik om tv-uitzendingen op de PC te laten opnemen. Ik heb een mount gemaakt met de harde schijf van de PC en de opname lokaties in de DM500HD aangepast naar de PC. Ben van alles aan proberen geweest, maar er wordt niets opgenomen terwijl ik wel een melding in beeld krijg dat er voor deze opname de juiste zender is ingeschakeld. Kan iemand mij verder op weg helpen voor de juiste instellingen? Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Tonskidutch Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 zie ook dit maar heb je een bookmark aangemaakt, als standaard opname lokatie? ciao A Forest The Cure
Nobody2050 Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Geplaatst: 23 maart 2010 Ja, ik heb een bookmark aangemaakt als standaard lokatie. Maar als ik dat draadje zo doorlees, kan ik beter een externe e-sata schijf kopen. Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Tonskidutch Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 indien je een windows pc hebt wel ja... wegens het samba/cifs verhaal en dus geen "echt goede HD performance" inzake data/sec de keuzes of mount op PC of externe sata of NAS zijn per geval verschillend. ciao A Forest The Cure
janneke Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Mede door de onvolprezen aanwijzingen van Tonskidutch (zoek op de forumthreads) is het mij gelukt ongestoorde opnames te maken, aanvankelijk op een windows PC en later op een S*****gy- NAS. CIFS. Valt echt te proberen! succes janneke PS: DM500S
Nobody2050 Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Geplaatst: 23 maart 2010 Tonskidutch, bedankt voor je input. Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen