lujo Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 - SkyStar 2 - Moteck SG-2100A - DVBviewer laatste versie Ik wil graag met mijn SkyStar 2 dvb-s kaartje motor kunnen aansturen. Officieel zou SkyStar 2 alleen DiSEqC 1.0 ondersteunen. Echter op de "dvbskystar" website heb ik SS2DiSEqC 1.10 by MiBi kunnen vinden en downloaden. Ik krijg het wel voor elkaar om motor te draaien, van Oost naar West met tooltje "SS2DiSEqC.exe" maar hoe kan ik ervoor zorgen dat die naar een satelliet draait die ik wil? En in welke map van DVB viewer moet ik "SS2DiSEqC.exe" en "SS2DiSEqC.dll" plaatsen?
Gast skystar Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Volgens mij gaan ze allebei in de map plugins evenals de complete sat lijst. Hier de Engelse versie zo van het www af. - Copy SS2DiSEqC.exe, SS2DiSEqC.dll & directory Satellites to directory ProgDVB or/and MyTheatre\Plugins - Run your ProgDVB (MyTheatre) and tune any channel on your favourite satellite - Select plugin SS2DiSEqC->Configure (you can Drag&Drop directory Transponders to SS2DiSEqC main window) - Set your correct Longitude,Latitude and H-H Motor Type, Range and Goto x.x° support etc.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen