Ga naar inhoud


TV Vlaanderen nieuwtjes


DreamboxFreak

Aanbevolen berichten


  • Reacties 229
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

wat gaan ze doen met de mensen die een full pakket hebben en geen hd ontvanger met de omschakeling naar mpeg4(themakanalen) van sommige kanalen op astra 23

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thierry
wat gaan ze doen met de mensen die een full pakket hebben en geen hd ontvanger met de omschakeling naar mpeg4(themakanalen) van sommige kanalen op astra 23


er wordt er vanuit gegaan wie een toppakket heeft ook een HD ontvanger heeft voor de HD zenders die erinzitten (zaten).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antwoord op de vraag van iceke :

Ik had het basispakket met themakanalen.

Ik heb nog altijd de themakanalen en ook de kanalen die in Basis zaten, zoals MGM en Hallmark.

Dat lijkt me logisch want mijn code werd toch vorige maand of vroeger al verstuurd.

Wat bedoel je met kaartupdate ? Via sms of website mijn kaart laten updaten / verlengen ?

 

Trouwens : over codes gesproken : kan iemand me vertellen waar / hoe ik kan zien tot hoe lang mijn kaart verlengd werd ? Vroeger kon ik dat in de Topfield in het menu terugvinden - in mijn Mvision HD400S is die informatie niet te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
Origineel bericht van: thierry
wat gaan ze doen met de mensen die een full pakket hebben en geen hd ontvanger met de omschakeling naar mpeg4(themakanalen) van sommige kanalen op astra 23


er wordt er vanuit gegaan wie een toppakket heeft ook een HD ontvanger heeft voor de HD zenders die erinzitten (zaten).


das ook grote zever
veronderstel dat ik beneden een hd ontvanger heb en op mijn slaapkamer een gewone sd ontvanger en ik wil boven kijken naar een themakanaaal ,wil dat dan zeggen dat ik iedere keer mijn hd ontvanger naar boven moet meenemen
zal ik nog wel es zien
ze zullen me een hd ontvanger mogen inruilen of alles buiten hopla

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@thierry en welke hd receiver gaat TvV u kunnen leveren met motorsturing. Ik heb hier onder het stof een Philips HD ontvanger van TvV liggen, kan er niks mee doen omdat er nog steeds geen software beschikbaar is die mijn motor aanstuurd.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

das ook waar maar dat maakt mij rekening niet

als ze iets veranderen moeten ze voor een waardige oplossing zoeken

 

en ik gebruik geen motor maar een wave T90 met 10 LNB

ga direct es een mailke sturen zie naar tv vlaanderen

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige manier waarop dit kan is samenwerken met de andere Vlaamse aanbieders. TV Vlaanderen zal dat wel interessant vinden, Belgacom & Telenet daarentegen... zullen dat enkel doen als ze daar wettelijk toe verplicht worden (zoals Sky UK z'n premium sport & movie kanalen in wholesale moet aanbieden aan de kabel en IPTV-operatoren).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
daar hebben ze de middellen niet voor (lees financien).


Gewoon Film1 overhalen om ook in België te zien te zijn; voor Engelstalige films met ondertiteling is een aparte zender met Vlaamse tongval niet nodig. Film1 heeft het ook niet zo breed en kan een aantal extra kijkers prima gebruiken. Uiteraard spelen rechtenkwesties, maar het lijkt me sterk dat een zender als Film1 ze per land afsluit, dat zal gezien het een premiumzender eerder per abonnee zijn en dus vermoedelijk eenvoudig oplosbaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De rechten voor de films worden niet per abonnee verkocht, maar per land en in België (Vlaanderen) zijn deze in handen van Prime (eigendom van Telenet).

 

Dus vergeet maar dat er ooit een soort van Vlaamse Film1 komt.

 

De enige manier om die zenders via TVVlaanderen ter beschikking te stellen is dat Telenet gedwongen wordt ze aan groothandelsprijs ter beschikking te stellen en dan nog is doorgifte niet eens zeker, want volgens mij is de klantenbasis van TVVlaanderen voor zulk een kanaal veel te dun om de huur van transponderruimte voor die kanalen te rechtvaardigen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, het Film1/Sport1-gebeuren slurpt voor M7 behoorlijk veel bandbreedte, op NED3HD na wordt de gehele 12129V-transponder op 23,5 oost daarvoor gebruikt, en dan kijk ik, wegens aflopende zaak, nog even niet naar de MPEG2-bandbreedte op 19,2 oost.

 

Dit zal M7 al zwaar op de maag liggen, of men voor Vlaanderen hetzelfde kan doen vraag ik me af. Een dergelijke hoeveelheid bandbreedte alleen in één regio gebruiken voor amusement dat niet specifiek aan een regio gebonden is klinkt mij voor een satellietoperator onlogisch.

 

Een premium filmzender moet haast wel een bedrag per abonnee zijn. Maar het zou best heel goed kunnen dat Prime daarnaast een exclusiviteitsclausule in zijn contracten heeft. TVV moet daaraan proberen te zagen, net zoals men eerder exclusiviteitscontracten van zenders met Telenet heeft gebroken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...