Ga naar inhoud


TV Vlaanderen nieuwtjes


DreamboxFreak

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: thierry
das ook waar maar dat maakt mij rekening niet
als ze iets veranderen moeten ze voor een waardige oplossing zoeken

en ik gebruik geen motor maar een wave T90 met 10 LNB
ga direct es een mailke sturen zie naar tv vlaanderen


Oeps ik dacht bij U te lezen Moteck motor SG-2100-A, daarom mijn reactie.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 229
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hebben de walen weer maar eens voorrang, het is altijd al zo geweest!Aja want die arme walen hebben nie veel he, Ik heb er familie wonen en zeggen het zelf da vlaanderen teveel geeft aan hun en ze het met biede handen graag nemen. Moeten maar zo stom nie zijn zeggen ze daar en lachen ons goe uit!

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

kheb zo een vaag vermoeden dat het is omdat TVV geen schotel verkoopt met 4 lnb's en dus geen lnb op hotbird heeft.

 

en Telesat een duo lnb verkoopt voor 19.2 en hotbird.

 

zal iets in die richting zijn.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier niet over een taalstrijd, maar over gelijke rechten en plichten! Ik als belg heb dan toch recht op de waalsekanalen of niet soms! Waar is mijn recht dan gebleven als zei wel de vlaamse één en kanvas krijgen!? Als ik mij nie vergis betaal ik toch ook belastingen en mijn abbonement op tvv! Waarom moeten die dan meer hebben dan wij?

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad zal de 4 LNB-situatie meer de reden zijn en niet dat de Walen meer rechten hebben. Een dergelijke manier van discusseren bevalt me niet.

 

Hoe dan ook, de situatie is krom, en door op een paar knoppen te drukken opgelost worden, iemand zal de discussie met TVV daarover aan moeten gaan. E-mailen of bellen werkt vaak niet goed, ik zou zeggen, schrijf ze eens een brief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vrees dat ze zullen zeggen dat je een Telesat kaartje kan aankopen met een abbo voor deze zenders en een HD ontvanger nodig zal hebben want ze zenden ze uit in mpeg4.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Homer
Als ik mij nie vergis betaal ik toch ook belastingen en mijn abbonement op tvv! Waarom moeten die dan meer hebben dan wij?


Euhm ,jij betaald belastingen voor de kanalen van de VRT niet voor die van de RTBF, openbare omroep is materie voor deelstaten... .

En de enige reden dat TVV klanten die niet hebben is omdat ze op de Hete Vogel staan, en TVV daar geen schotels/lnb's voor aanbied. Had Télésat op Astra uitgezonden dan hadden we die wss wel gehad. 19° was te duur, 23° was te riskant omdat er geen andere Franse kanalen opstonden, dus heeft men maar voor de Hete Vogel gekozen

Vu+ Solo 2
Telenet HD Digibrolx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men zou het wel als optie kunnen aanbieden. Met een duidelijke waarschuwing dat men zelf géén schotels en ontvangers aanbiedt die ook geschikt zijn voor 13°O.

Het lijkt me geen kwestie van niet kunnen want omgekeerd kan het dus wel dat één en Canvas via TéléSat kunnen bekeken worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kenis

Euhm ,jij betaald belastingen voor de kanalen van de VRT niet voor die van de RTBF, openbare omroep is materie voor deelstaten... .


De omroep is geen zaak voor de gewesten, maar voor de gemeenschappen. De VRT valt onder de Vlaamse Gemeenschap, de RTBF onder de Franstalige Gemeenschap. Om het aantal overheden wat te beperken is de Vlaamse deelregering zowel de gewestregering als de gemeenschapsregering. Aan Waalse is dat niet en kan dat ook moeilijk gezien zowel de Duitstalige als Franstalige gemeenschap het gewest Wallonië moeten delen. De Vlaamse overheid heeft wel bevoegdheid over Brussel wat betreft gemeenschapszaken (bijvoorbeeld de Nederlandstalige scholen daar), maar niet wat betreft gewestzaken (bijvoorbeeld het wegennet).

Althans, dat is hoe ik dacht dat België in elkaar geschroefd zat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zuppelan: Kenis zei het ook juist hoor. Deelstaat is even correct, dan specifieer je gewoon niet of het om een gewest of een gemeenschap gaat. Het is wel geen officiële term omdat het Frans er geen equivalent voor heeft...

 

Je weet inderdaad hoe België in elkaar geschroefd zit, jammergenoeg ben je één van de weinigen want er wordt zoveel populistische onzin verkocht soms.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

@matthew_be_wvl.

Je weet inderdaad hoe België in elkaar geschroefd zit, jammergenoeg ben je één van de weinigen want er wordt zoveel populistische onzin verkocht soms.

 

Is dit Off Topic, ik begrijp deze bijdrage niet. laugh

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...