Ga naar inhoud


TV Vlaanderen nieuwtjes


DreamboxFreak

Aanbevolen berichten

ja klopt,

ze zijn met het aantal zenders aan het spelen en de abbo's.

denk dat ze al veel klanten verloren zijn door hetgeen ze allemaal al gedaan hebben en dat ze zich het meeste spitsen op klanten die een buitenverblijf hebben in belgie en dan kijken via sat.

je kan me niet wijsmaken dat ze klanten bijkrijgen als ze de laatste keer het aantal klanten opgeteld hebben met Telesat klanten.

 

maar moet zeggen dat ik jongsleden goed ben behandeld door hen en ze hebben hun excuses aangeboden door een fout van hen.

maar als ze de veranderingen doen op de kaart zodat je niet meer op een dreambox meer dan 3 zenders kan opnemen dan zeg ik het ook op.

de vrijheid was net hun voordeel hierin.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 229
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: digitaal kijker

maar moet zeggen dat ik jongsleden goed ben behandeld door hen en ze hebben hun excuses aangeboden door een fout van hen.
maar als ze de veranderingen doen op de kaart zodat je niet meer op een dreambox meer dan 3 zenders kan opnemen dan zeg ik het ook op.
de vrijheid was net hun voordeel hierin.


Ik wou dat ik dit ook kon zeggen. Ik voel me 'gepakt' door hen, 't is alsof het mijn fout is dat ik hun website via 'Mijn TV-Vlaanderen' niet gechecked heb voor die prijsstijging maar dat ding werkt dus nog altijd niet. Hoe kan ik dan in godsnaam mijn aanrekeningen bekijken als ik zelfs geen facturen meer ontvang??

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Brambo's
Origineel bericht van: digitaal kijker

maar moet zeggen dat ik jongsleden goed ben behandeld door hen en ze hebben hun excuses aangeboden door een fout van hen.
maar als ze de veranderingen doen op de kaart zodat je niet meer op een dreambox meer dan 3 zenders kan opnemen dan zeg ik het ook op.
de vrijheid was net hun voordeel hierin.


Ik wou dat ik dit ook kon zeggen. Ik voel me 'gepakt' door hen, 't is alsof het mijn fout is dat ik hun website via 'Mijn TV-Vlaanderen' niet gechecked heb voor die prijsstijging maar dat ding werkt dus nog altijd niet. Hoe kan ik dan in godsnaam mijn aanrekeningen bekijken als ik zelfs geen facturen meer ontvang??


net gecheckt en bij mij werkt dit wel,gebruik I.E. 8 en daarmee geen problemen.
maar begrijp je frustratie,
ze doen weinig aan comunicatie met de klanten via mail of brieven.
de klant moet dit altijd rieken om iets te weten,en wie geen internet heeft weet zelf niks van hen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
maar als ze de veranderingen doen op de kaart zodat je niet meer op een dreambox meer dan 3 zenders kan opnemen dan zeg ik het ook op.
de vrijheid was net hun voordeel hierin.

Let op, dat van die 3 zenders is een pure speculatie van mijnentwege, hee.
Ik heb niet gezegd dat het zo zal gaan, maar bij CD en TVV scheppen ze wel altijd onduidelijkheid en onzekerheid.
Enerzijds komen er dus artikels van "ze gaan cardsharing aanpakken", maar meer details krijg je niet.
Dan gaat iedereen natuurlijk nadenken : wat zal dit inhouden, en wat zullen de beperkingen zijn ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja is zoiets dat al veel is gebeurt,

ze kunnen ook iets doen zoals ze nu doen met de MTV's en VH1 zenders dat ze verkeerde dingen doorsturen zodat CCcam er problemen mee heeft.

het duur al bijna 2 maanden en is nog niet helemaal opgelost voor iedereen.

vindt dat prutsen dat ze doen er teveel aan,

als iets goed werkt dat ze dat dan gerust laten met al die testen op de klanten.

ze jagen zo de klanten weg,en dat snappen ze niet.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...