Davev Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 tja bij cd blijven de themapakketklanten ook hun zenders behouden ondaanks dat het pakket niet meer bestaat. Het is dus weldegelijk mogelijk. Ik zie trouwens nog altijd niet in waarom ze themapakketklanten anders een gratis decoder aangeboden hebben, als ze die zenders toch verliezen als ze niet upgraden naar een duurder pakket. Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
danny38 Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 als tvv andere pakketen aanbied moet de klant zelf kunnen kiezen of ze het nemen of hun contract opzegen . ik vraag me dan af hoeveel klanten er dan nog over bleef
haelewyn Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Nog even gauw het vuurtje brandend houden : Ik belde vandaag met de klantendienst van TVV. Daar werd me gezegd dat ze zelf nog van niets wisten en dat ze dat pas volgende week zouden vernemen. De klantendienstmedewerkers weten nog niet wat er met de klanten gaat gebeuren die een basispakket hebben en ook de themakanalen. Voor deze klanten is de impact het grootst want ze zouden van 14 naar 20 euro gaan om dezelfde kanalen te hebben. Er is nu nog niet bekend hoe dat zal worden opgelost.
Gast Paullo Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Het wordt blijkbaar weer goed voorbereid. Een catastrofe zoals bij de kaartwissel is blijkbaar weer in de maak. Greets
Davev Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Origineel bericht van: haelewyn Voor deze klanten is de impact het grootst want ze zouden van 14 naar 20 euro gaan om dezelfde kanalen te hebben. Er is nu nog niet bekend hoe dat zal worden opgelost. Tja, dan hebben ze wel veel gratis ontvangers uitgedeeld voor niets want dan gaan er velen opzeggen. Ze zijn nl verplicht om op de factuur of brief ivm de evt prijsverhoging te vermelden dat de klant het recht heeft om zijn abo kostenloos op te zeggen. Bovendien kon je op de antwoordstrook kiezen om up te graden naar het toppakket... Lijkt me een overbodige keuze als ze toch al die klanten in dat nieuwe, even dure pakket willen forceren. En "wij weten nog niets" is gemakkelijker dan "ik weet het maar mag u nog niets vertellen". Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
Lithion Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Er is enkel nog maar communicatie geweest naar sommige dealers. Zolang de klanten niet zijn ingelicht, zal ook de klantendienst dit niet zijn.
Johan45 Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Het zou toch beter zijn eerst de klanten service in te lichten voordat de klant ingelicht wordt. Vult u rustig aan !!!
Lithion Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Ja duh. Je hoort toch ook wel dat die mensen binnenkort uitleg krijgen. Daarna zullen de klanten op de hoogte gebracht worden. Gewoon niks forceren.
Catalán Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Waaarom zo druk maken mensen,gewoon afwachten en zien wat er van komt. grtz DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
danny38 Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 volgens de site van tvv ( nieuwe lijst ) zou france 2.3.4.5 wwel nog in het pakket zitten . alleen die naam van de pakketen zijn veranderd
Gast Paullo Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Maar er wordt wel geschoven, want een aantal zenders die nu nog in het basispakket zitten verschuiven naar het pluspakket of toppakket. Volgens de beweringen zou dit enkel van toepassing zijn voor nieuwe klanten, wait and see. Greets
danny38 Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 die de lijst http://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Prospect/Klantenservice/Zenderlijst%20TV%20VLAANDEREN.pdf
kenis Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Origineel bericht van: danny38 die de lijst http://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Prospect/Klantenservice/Zenderlijst%20TV%20VLAANDEREN.pdf Als ik het zo bekijk valt het los van het feit dat het iets duurder wordt al bij al nog mee , omdat men het HD pakket nog niet aan de straatstenen kwijtgeraakte heeft men het bij een bestaand pakket gevoegd, en hier en daar wat met kanalen verschoven Vu+ Solo 2Telenet HD Digibrolx
Simean Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 En wat als je nu basic met de optie HD had .... Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
Gast SatMann Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 en de lijst op tv-vlaanderen is veranderd sedert daarstraks. dus nu nog enkel basic light/+/basic te vinden voor de liefhebbers nogmaals de link : http://tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Prospect/Klantenservice/Zenderlijst%20TV%20VLAANDEREN.pdf
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen