triplevans Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 hallo, ik heb een set-top-box pakket en kijk al sinds jaren zonder problemen nederlandse tv. Sinds ongeveer 4 weken (olympische spelen)wordt er steeds weer van het CI-module 'no right to watch this program', na enkele minuten naar ned. 1,2,3 en veronica gekeken te hebben, gemeld. De andere zenders functioneren wel. Ik woon in duitsland en kan dus niet het originele canal digitaal CI-module kopen. Heeft iemand een advies wat ik nu het beste kan doen. Ik heb een technisat HD-S2. Bij voorbaat dank! Groetjes Marianne
Terradon Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Hoi, Upgraden naar een aston 1.07 met software vanaf 2.17 tot 2.23. Ook de mediaguard (originele cd cam) is verkrijgbaar in Duitsland google maar eens op jurrie.s....... Groetjes...........
Gast Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Origineel bericht van: triplevans Ik woon in duitsland en kan dus niet het originele canal digitaal CI-module kopen. Ik heb er hier nog wel eentje liggen die niet meer gebruikt wordt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen