Gast braveheart29 Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Ik heb sinds vorige week een dreambox 500HD en ik vraag me af of iemand weet of ik ergens kan zien of een uitzending nu echte native hd is of alleen maar een upscale? Ik heb begrepen dat vooral de nederlandse zenders heel weinig native hd hebben, maar ik zou dus graag willen weten wanneer een uitzending echt hd is.
Moderator ceesv Geplaatst: 24 maart 2010 Moderator Geplaatst: 24 maart 2010 Of een uitzending native HD is, kan je zien, doordat het beeld levendiger is, en rustiger, meer natuurlijk om naar te kijken, en meer dieptewerking heeft. Vooral de achtergrond van een beeld geeft veel meer details kwijt. In plaats van een mensenmassa op de tribune's kan je indivuele mensen herkennen en hebben ze een gezichts uitdrukking. Ze tonen emoties. Er wordt geen signaal meegezonden, wat oplicht, wanneer een uitzending native hd is, maar zoals met de Olympische spelen duidelijk met het schaatsen bleek, je herkent het onmiddelijk, je mist iets, wanneer het geen HD is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MacGuinness Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Een mooie test is Astra 19,2 12422 H DVB 27500-3/4 Einsfestival promo en Astra 28,2 12643 H DVB 27500-2/3 Luxe TV UK. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
maring Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Hallo, Weet iemand waar Ziggo zijn Eurosport HD Native vandaan haalt. Welke satelliet frequentie etc. Je ziet bij de zender constant native rechts beneden in beeld staan en het ziet er allemaal erg mooi uit. gr Maring
Zuppelan Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Volgens mij komt dat van de Hotbird af, 11278V.
Gerard 76 Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Origineel bericht van: maring Hallo, Weet iemand waar Ziggo zijn Eurosport HD Native vandaan haalt. Welke satelliet frequentie etc. Je ziet bij de zender constant native rechts beneden in beeld staan en het ziet er allemaal erg mooi uit. gr Maring Maring, het is niet de bedoeling dat je je vragen op diverse plekken stelt.Hier stel je dezelfde vraag ook al.
maring Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Je hebt helemaal gelijk. Ik had alleen deze vraag ingetikt en vervolgens was ik hem kwijt. Kon hem nergens meer terug vinden dus ging er van uit dat ik hem dus niet gepost had. Sorry hiervoor! Je mag hem hier wat mij betreft verwijderen. gr
maring Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Origineel bericht van: Zuppelan Volgens mij komt dat van de Hotbird af, 11278V. Thanks!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen