Testsat Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Kan iemand mij helpen met een Oslink voor een software update naar een Raytec firmware, liefst niet te ver uit de buurt van Lommel (, Valkenswaard (NL). Ik heb een probleem, waarschijnlijk met de originele software , ik kan niet alle gevonden kanalen bekijken, vandaar dat ik dit wens te proberen. PB mij, dank u. Grtzz, Testsat. Ik denk dat elektronica op rook werkt, want toen de rook er uit was deed ie het niet meer!
scotty Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 wat bedoel je met alle gevonden kanalen. om bijvoorbeeld alle kanalen van canaal digitaal te bekijken ben je de de duurste abbo van canaal digitaal nodig, en met een sd ontvanger kun je ook geen hd kanalan bekijken. en wat voor type ontvanger heb je, kan die wel met een oslink benaderd worden.
Testsat Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Geplaatst: 26 maart 2010 Hallo Scotty, je kan over de bedoelde FTA kanalen lezen in volgende draadje: [url=]http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...nva#Post1804550[/url] Het type ontvanger staat reeds in de onderwerptitel, een Philips DSX7072. Grtzz, testsat. Ik denk dat elektronica op rook werkt, want toen de rook er uit was deed ie het niet meer!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen