Ga naar inhoud

ervaringen wavefield t55/t90 i.c.m quad lnb's

Aanbevolen berichten

Gast firescoob
Geplaatst:

Ik wil een nieuwe schotel aan gaan schaffen om meerdere receivers met dezelfde schotel te kunnen bedienen (1 twin receiver en 2 single receivers)

Ik zat zelf te denken aan een wavefield T55 met 4 Inverto Black Ultra Quad Lnb's 0,2 dB en 4 Spaun Sar 411 F 4/1 switches

maar de ruimte lijkt mij een beetje krap tussen de hoofd en de subreflector

Geplaatst:

Google eens op Alps LNB, en kies een webwinkel in Nederland. Quad LNB met zeer smalle kop, die moet passen op een T55 en T90

VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0

TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB Dream
Wavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2

Geplaatst:

Gewoon voor de Inverto Black Ultra Lnb's gaan, Alps heb je helemaal niet nodig.

Op mijn T90 heb ik 16 lnb's en enkel voor 26 en 7 oost heb ik een alps moeten gebruiken.

Span is ook niet nodig, pak voor die prijs liever enkele 8/1 switches, dan kun je ook nog makkelijk uitbreiden in de toekomst.

Als je trouwens de plaats hebt ga voor de T90, dat geeft je meer keuze vrijheid.

• Moderator
Geplaatst:

T-90 is zekerheid voor de toekomst.

De ontwikkelingen op sat.gebied gaan steeds sneller.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

zoals men zegt zou ik ook gaan voor een T90.

je hebt zekerheid naar uitbreiding.

voor de smalle alps/inverto's zou ik maar kiezen als je echt twee sat's wilt nemen die echt dicht bij elkaar liggen.

op mijn T90 met voorlopig "maar" 5 lnb's heb ik totaal geen probleem met "dikke" lnb's van 40mm.

ik zou ook voor je diseqc naar 8/1 gaan want qua prijs zal je gelijk of goedkoper af zijn, EMP Centauri werkt goed.

succes

Geplaatst:

bedankt voor de reacties,

Ik ga waarschijnlijk voor 3x 4/1 diseqc en 1x 8/1 om een DM600PVR te bedienen

Ik heb een Philips dsr8121 en deze kan voor zover ik weet toch maar 4 sat's tegelijk aan (staat in de woonkamer)

de dreambox is voor m'n hobbykamer en daar wil ik tzt nog wat enkele LNB's aan hangen om er wat meer mee te rommelen

Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen