Gast Satter Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Ik heb de twee tuners aangesloten alle lnb's ingevuld in de instellingen. Moet ik nu twee maal scannen (dus 2 tuners scannen) om te kunnen opnemen of is 1 maal genoeg. 1 tuner heeft 7 lnb's de andere maar vier, de eerste vier zijn wel exact de zelfde posities. astra 1, 2 en 3 + 1 west
bulldog_bob Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Je hoeft maar 1 keer te scannen , maar waarom download je geen lijst dan ben je gelijk klaar.Kun je later de lijst altijd nog aanpassen naar je eigen wensen. Downloaden kun je bij aplicaties / groene knop , dan even kijken bij settings en uitzoeken maar. DM7000s - DM500s - VU+ Duo met 250 GB HDD - WaveFrontier T90 + emp 8/1 - Rotor met 80cm schotel.
stefan.wolfrum Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 bij applicaties/ groene knop krijg ik de geinstalleerde applicaties, niet eventueel te downloaden applicaties en lijsten. ik heb openpli heb jij een andere versie? VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 bij applicaties op rood drukken nu haalt ie alles binnen wat jij nog niet hebt en daar kun je dan uit kiesen
Gast Satter Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 ik heb een combinatie van satelliet posities die blijkbaar niet erg in is en heb nog nooit een volledige lijst gevonden. Heb ook gemerkt dat sommige lijsten gemaakt worden met foute satelliet namen. Bv. sirius wordt soms 4.8 oost or 5 oost genoemd en dan werkt het hier niet.
Tisnix Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Neem eens de tijd om bv. met Dreamset een lijst te wijzigen. Als je dan een rotor lijst neemt, kan je alle satellieten verwijderen die je niet gebruikt. Je kan dan ook eventuele verschillen in posities zoals je aangeeft met Sirius zelf wijzigen. Is echt veel makkelijker dan zelf scannen, de lijsten zijn vaak al heel mooi ingedeeld! VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 is altijd afhankelijk van de maker van de settingslijst maar scannen (als je al een goede lijst hebt) is niet nodig enkel als je het niet vertrouwd ik zelf zet na te hebben geflashed en het netwerk + diseqc te hebben ingesteld meteen de lijst erin kost me 30 minuten minder (scantijd) ciao Second Life Mungo Parker
Gast SatMann Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 idd Ton, een goede lijst doet wonderen :-) gewoon dit in orde doen kost wat tijd, maar je wint er idd na iedere clean install een pak tijd mee.
Edgario Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Origineel bericht van: SatMann idd Ton, een goede lijst doet wonderen :-) gewoon dit in orde doen kost wat tijd, maar je wint er idd na iedere clean install een pak tijd mee. De lijst van Satje07, in het zenderlijsten-forum op Sat4all, is een goede voor dit. Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's
Gast Merkedesch Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Origineel bericht van: Satter Ik heb de twee tuners aangesloten alle lnb's ingevuld in de instellingen. Moet ik nu twee maal scannen (dus 2 tuners scannen) om te kunnen opnemen of is 1 maal genoeg. 1 tuner heeft 7 lnb's de andere maar vier, de eerste vier zijn wel exact de zelfde posities. astra 1, 2 en 3 + 1 west Ik heb ook 2 tuners aangesloten.. Tuner 1 = A1 - A2 - A3 - HB Tuner 2 = A1 - A3 Nu ben ik aan het opnemen op RTL7- A1(1 opname) waarom kan ik nu b.v niet naar een Hotbird of Astra2 zappen??? Ik zie het even niet??? Geeft die Tuner 1 prioriteit??? Moet ik anders Tuner 1 A1-A3 zetten (kabel omgooien) En kun je daarna niet meer wegzappen naar een andere configuratie?? Iemand de oplossing?? Gr.Merkedesch
sretlow Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 @Merkedesch: En? De oplossing al gevonden? Ik heb iets soortgelijks: Tuner 1: A1, A2, A3 en HB Tuner 2: A1 Ik wil op A1 opnemen en op A3 kijken bv. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Gast Sat-Scan Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Hey, Is er geen optie om een voorkeur tuner in te stellen of als auto... zal toch wel... Grtz,
Gast SatMann Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 ja die is er. ga maar naar menu instellingen diversen en dan op geavanceerd zetten en verder kijken naar beneden.
Tonskidutch Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 bij PLI bij VTI niet ciao Second Life Mungo Parker
ToniMacaroni Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 OpenPli !!! Echt wel... Vu+ Duo2, 2× Solo2, Vu-Ultimo S/S + dualS2Triax Astra 1, 2, 3, HotbirdHarmony 300i,600, Touch
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen