Gast Looking Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Op een laptop kan ik niet kiezen uit een ander netwerk. Als ik naar netwerkverbindingen gaat dan schakel ik de verbinding aan en klik op "beschikbare netwerkwerken" Ik zie dan in het venster alleen een melding dat het niet te configueren is. De laptop logt alleen automatisch in op een netwerk hier in de buurt! Hoe kan ik dit oplossen? Zodat alle netwerken weer zichtbaar zijn. Windows XP
paardengek Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Staat je wifi wel aan op je laptop ? Het klink misschien dom, maar ik heb dat al eens mee gemaakt bij kennissen van mij. Die had wifi op hun laptop gewoon uit staan. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast Looking Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Ehhh! Denk wel dat wifi aanstaat, want ik krijg automatisch verbinding met het netwerk van de buren.
grootje Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Kijk eens in de Wireless Zero Configuration-service of deze op handmatig staat zo ja zet het dan op automatisch.
Gast Kimble Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Wat voor merk lapdoos is het ? Acer/HP/Compaq hebben een eigenwijze tool die een eigen leven lijdt en wel eens wil conflicteren met Win XP/Vista/W7. Dan kun je het beste via apparaten-beheer, handmatig je Wireless Lan verwijderen. Dan PC opnieuw opstarten en het geheel bekende hardware-gevonden/installatie-netwerk doorlopen. Probleem zou dan weg moeten zijn. (ook zonder tool, overigens) (kan je helaas op afstand met TeamViewer niet helpen omdat het netwerk wordt onderbroken en ik dan niks mer zie) Zal het topic even in de gaten houden.
Sigma Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 staat hij niet gewoon op een vast IP adres ingesteld die van je buren dus Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
satencom Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 kijk hier ook even misschien heb je er wat aan >klik< Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Looking Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Momenteel werkt het wel "aardig" maar nu valt mij op dat ik op vrijdagavond geen draadloze verbinding kan maken. Status staat op verbonden, maar ik krijg geen signaal. Dat viel mij verleden week vrijdag ook op! Nu staat het signaal weer op "uitstekend" Toeval op vrijdag of...?? Experiabox, XP.
Sjattuh Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Als je naar de lijst gaat met draadloze netwerken dan kun je ze of rechtsklikken (per stuk) of aan de linkerkant van het scherm staat iets van 'Instellingen Netwerk'. Weet het even niet zeker ivm XP/Vista en wat je misschien anders nog gebruikt. Ik ga er even vanuit dat je gewoon de Windows standaard tool gebruikt. Als je dus rechtsklikt, of links aan de zijkant, en voor 'Eigenschappen' kiest kun je een aantal dingen instellen. Je moet die van de buren eens eruit gooien, en kijken of de jouwe helemaal goed staat ingesteld. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Oldereast Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Ik zie dat je een experiabox hebt. Is dat een siemens? zoja, kijk dan in de config of super G modus ingeschakeld is. Als dat zo is moet je die uitschakelen. Dan werkt ie alleen in BG modus en heb je kans dat de verbinding wel goed is. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen