boaz Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Ik wil mijn dreambox laten connecten op mijn VU+box die de CD card heeft. Helaas geeft de zoekfunctie of teveel hits of geen resultaat, maar wat is in een standaard LAN nodig? De server een F lijn en een C lijn, de cliënt vertellen op welk IP de server is of meer? Iemand een link, vreemd genoeg staat dit nog niet in de database. Wat is trouwens de beste server, de 7000 of de VU+box, gezien de dubbele tuner lijkt deze laatste me de eerste keuze als server. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
satvet Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Gezien het feit dat de VU+ nog altijd problemen heeft met ontwaken na langere tijd inactiviteit is het misschien beter voorlopig de dreambox als server te gebruiken.
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Origineel bericht van: satvet Gezien het feit dat de VU+ nog altijd problemen heeft met ontwaken na langere tijd inactiviteit is het misschien beter voorlopig de dreambox als server te gebruiken. uh wabblief? hier is de vu+ eerder wakker dan ik zelfs ciao A Forest The Cure
satvet Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch uh wabblief? hier is de vu+ eerder wakker dan ik zelfs ciao Nou, ik mag iedere avond beginnen met het kijken naar het blauwe OpenPli scherm..... Boaz ook, maar die heeft dezelfde set en image, vandaar mijn suggestie.
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 tja die heb ik niet draaien, maar dat is O.T. wat ik wel heb op VU+ daar dit een dreambox subforum is. ciao A Forest The Cure
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen