Loui (K) Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Ik ondervind momenteel iets geks op mijn DM7000,Op een bepaald moment staat het beeld even stil (3 tot 10 Sec)En dat geld voor alle zender van Canaaldigitaal vooral 's avonds is het erger dan overdag.Wat kan hier de oorzaak van zijn? Soms kun je de hele avond ongestoord kijken maar op het volgende moment begint het en dan om de regelmaat staat het even stil. vooral RTL4 en SBS6. Ik heb CCcam 2.14 en als img gebruik ik de laatste Gemini.
Cobus R Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 zet er maar eens een andere image op dan denk ik sdat het verwdwenen is. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Henksat Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Origineel bericht van: ome to zet er maar eens een andere image op dan denk ik sdat het verwdwenen is. Of er een CDS kaartje in schuiven. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast schotelkop Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Origineel bericht van: Loui (K) Ik ondervind momenteel iets geks op mijn DM7000,Op een bepaald moment staat het beeld even stil (3 tot 10 Sec)En dat geld voor alle zender van Canaaldigitaal vooral 's avonds is het erger dan overdag.Wat kan hier de oorzaak van zijn? Soms kun je de hele avond ongestoord kijken maar op het volgende moment begint het en dan om de regelmaat staat het even stil. vooral RTL4 en SBS6. Ik heb CCcam 2.14 en als img gebruik ik de laatste Gemini. Toch val ik even in. Dit zelfde probleem heb ik met een 800 Met kaart. en een nieuwe image help niet .het probleem is er nu zo dag of twintig .Ook ik heb CCcam-2.14.met of zonder config maak geen verschil
Gast 1664 Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Hier ook op een 7020, maar veel minder vaak. Bij mij lijkt cccam te herstarten want ecm/emm counter gaat naar nul.
robinhoed Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Hallo, ik heb al een tijdje hetzelfde probleem op mijn 800 HD. ook al eerdere cccam versies geprobeerd, zonder succes. Gisteren schotel gecontroleerd,is niets aan verandert en ook signaal is perfect. Erg vreemd.Ik draa met Newnigma2 laatste versie. Ben benieuwd waar het hem in zit, anders ook maar eens een andere img. proberen??
Cobus R Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Die image is het echt niet daar ik ook deze image (newnigma2) gebruik en ik nergens geen last van heb hebben jullie mischien een c lijntje en een kaart in de decoder zitten dat dat mischien de oorzaak is ? ik maak gebruik van mijn interne server (nslu2) met CCcam 2.1.4 erop ps op de dream staat ook gewoon CCcam 2.1.4 De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
robinhoed Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 met kaart erin zonder internetverbinding, dit probleem blijft. Is de laatste 3 weken, nooit eerder dit probleem gehad.
Gast 1664 Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Op veel dreamboxen is het kloksignaal niet mooi schoon. Hierdoor kan er onderling verschil in performance zijn van de kaart in eenzelfde dreambox slot. Dat is de reden dat bv gbox op een dreambox de kaart standaard op de laagste snelheid laat draaien: 3.15 Mhz. Ik kan niet controleren op welke snelheid Cccam de kaart laat draaien, maar ik heb net de klok vastgezet op 3.15 Mhz. De responsetijd van de kaart is iets toegenomen, dus kennelijk stond ie sneller. Ik heb/had maar iets van 1 keer in de 10 dagen (=aanwijzing?) last, dus het duurt nog wel even voordat ik iets durf te concluderen.
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 er is al heel wat aan suggesties en commentaar geschreven maar je kunt natuurlijk ook gewoon eens scam 3.57 als softcam gebruiken zonder config om te zien of je hikjes / freezes überhaupt aan de CCcam als softcam ligt niet dat dit moet, maar je hebt dan een referentie ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Littlesat Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Zou CDS begonnen zijn met anti cardshare maatregelen??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 weet ik niet, ik share enkel binnenshuis en daar heb ik na wat tunen van de f en c regeltjes geen freezes. ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
robinhoed Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Bedankt voor de tip, scam3.57 eropgezet en draait, nu afwachten.
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 mooi, een avondje proefdraaien levert wellicht al genoeg inzicht. indien het niet freezed moet je de CCcam.cfg aanpassen ALS je überhaupt nog CCcam wilt ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
robinhoed Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Helaas, net weer een freeze van bijna een seconde op N 3 en signaal direct gecontroleerd, is prima.Maar evengoed bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen