Gast Henri Aalten Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Ik heb hier Nero 7 met een licentie heeft lang goed gewerkt zonder problemen. Nu als ik iets wil branden, geeft Nero aan, dat ik het programma moet gaan kopen, terwijl ik deze met een licentie re registratie code heb geinstelleerd Werkt dat programma dan ongeveer een jaar, en moet je dan een nieuwe kopen. Ik heb het wel eerder op een ander computer gehad, met toen een andere provider.. kan dat een oorzaak hebben.
Gast Kimble Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Dat je het programma hebt geinstalleerd en geregistreerd heb gehad op een andere PC is de verklaring voor de registratie-code vraag. Nero zegt: Citaat: Unfortunately, your license for Nero only allows you to use the Nero suite on one PC at a time. This message most likely indicates that you are attempting to use your Nero-licensed product on more than one PC. Please follow the dialog box in the activation window in order to obtain an additional license for your Nero software at a special discount price. Wat je kan doen is of via het formulier op http://www.nero.com/eng/customer-service-form.html een reset vragen van je Duplicate Patent Activation. Bij Quark Xpress heb ik het ooit gehad en heb toen een foto gemaakt van mijn paspoort naast de doos, met de cdrom en het serialnummer bovenop. Wellicht willen ze bij Nero dit ook doen, als je ze dit mailt. Suc6.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Maar het heeft wel een paar maanden goed gewerkt op de 2e PC ?
Gast Kimble Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Wellicht een update geweest, en daardoor contact met Nero ? Heb je een pm gestuurd. Suc6.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Omdat er een nieuwe versie is van Nero, heb ik deze gekocht. Nero 9 met natuurlijk een licentie. Ik krijg de volgende sleutel hierbij. Nero v9 : xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx Blu-ray Disc Authoring Plug-in: xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx- Gracenote Plug-in : xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx DTS Plug-in : xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxxx mp3PRO plug-in : xxxx-xxxx-xxxxx-xxxxx-xxxx-xxxxx-xxxxx Nero BackItUp v4 : xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxxx-xxxx-xxxx Nero MediaHome v4 : xxxx-xxxx-xxxx-xxxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx Nero Move it : xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx Hoe werkt het nu, ik heb het geinstalleerd en de bovenste sleutel gebruikt, deze is ook goed. Maar als ik nu een dvd wil branden, geeft het aan geen rechten te hebben. Heb ik een nieuwe Nero 9 gekocht, en het werkt niet. Ik begrijp ook al die andere sleutels niet. waar en hoe moet ik dit invoeren. Ik heb natuurlijk alleen voor op het forum de sleutel veranderd in xxx
columbo Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 je moet Nero start smart starten,en dan bij toepasingen Burnrights instaleren,je kunt max 10 verschilende toepasingen in je lijst plaatsen,In de lijst Gebruikersgroep met branrechten,Beheerders aanvinken,en het onderste hokje aan vinken<op Automatisch inst.toepassen op de pas geinstaleerde stations,anders moet een beheerder nieuwe stations inst.Ps let er op dat bij VTS files je met meerdere audiop kan. deze apart moet instellen ,anders heb je alleen het eerste stereo kan.ik heb ook Nero 9,maar ik hoef geen sleutels in te stellen.Tip gebruik eerst NERO Cleantool om de oude versie er af te halen.en dan evt via nero's web site de nieuwste versie te dowloaden,kies voor de 2e inst.voor gevorderde gebruikers,wel aanvinken wat je hebben wild. Templates,deze moet je apart instaleren en downloaden . Op geslagen projekten die je met een vorig of met een oudere versie gemaakt hebt kun je niet meer gebruiken.
Sjattuh Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Ik heb Easy Media Creator 10 gekocht, op 3 PC's draaien met 1 licentie, nooit updates uitvoeren/uitgevoerd en het loopt prima. Als je met updates op meerdere PC's wilt werken zul je meerdere licenties moeten kopen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast hummiesat Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Als het puur om het branden gaat: CDBurnerXP Lichtgewicht en gratis.
POLAKS Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Nero is te groot, onoverzichtelijk en volstrekt overbodig, net als adobe reader. Mijn voorkeur gaat uit naar gratis software, daarvan is er genoeg.
columbo Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Nero is groot,maar is wel overzichtelijk maar er zijn wel heel veel dingen mee mogelijk waaronder ook het bewerken van het beeld en geluid,en foto's.Zo moet je bijv. div. bestanden zoals VTS files transcoderen om er een dvd van te maken die op een gewone dvd speler afspeelbaar is. Adobe Reader is niet overbodig ,want zonder kun je geen PDF files lezen,is trouwens gratis.wat dacht je van Templates voor je menu,hier in kun je zelf ook nog informatie aan toevoegen bijv.foto's.gratis progamma's kunnen dit niet.Dus alleen met een brander sofwere kom je niet ver.Wat heet overbodig,je pc is ook overbodig, want je kunt ook met een DVD REC BRANDEN.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen