4-stimpy Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Eerst ff mijn verhaal. ik heb mijn box (DM800HD) ter garantie/reparatie op gestuurd naar mijn verkoper(gerenomeerde shop). deze heeft er vervolgens 2 week over gedaan om de box bij dream te krijgen(hij zegt er eerst zelf naar te hebben gekeken). Vervolgens is hij ongeveer 2 week bij dream(dit is te volgen op hun site) en zij hebben hem vorige week maandag gerepareerd verklaard en opgestuurd(Heb hun gemaild om te vragen of het daadwerkelijk verstuurd is) Mijn verkoper zegt nog steeds niets te hebben en dream zegt hem al opgestuurd te hebben. is dat niet een beetje vreemd dat de box anderhalve week onderweg is naar hun. vervolgens duurt het nog een paar dagen alvorens ik hem weer heb. Al met al ben ik de box sinds afgelopen maandag al 6 week kwijt. Wat zijn jullie ervaringen reparatie tijden door dream. krijg ik straks ook 2 maand extra lang garantie? denk het niet. Krijg ik 2 maand mijn hd pakket geld terug? dacht het niet. Service is ver te zoeken tegenwoordig. Dreambox 800 HD PLI Dreambox 7000s (PLI) 80cm triax Multihouder 19.2, 28.2, 23.5, 13 alps Netwerk met Synology ds209 met 2 x 1,5 tb in raid1
Catastrofus Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Mijn satboer zegt altijd dat de dm gelijk naar dmm gestuurd moet worden omdat dat het snelst gaat... Hij heeft er, uiteraard, geen probleem mee dat hij eerst naar hem gaat maar als het om een garantie geval gaat kan ie gelijk naar dmm. Dus om tijd te winnen kan hij binnen garantie gelijk naar Duitsland gestuurd worden. Gert. Origineel bericht van: 4-stimpy Eerst ff mijn verhaal. ik heb mijn box (DM800HD) ter garantie/reparatie op gestuurd naar mijn verkoper(gerenomeerde shop). deze heeft er vervolgens 2 week over gedaan om de box bij dream te krijgen(hij zegt er eerst zelf naar te hebben gekeken). Vervolgens is hij ongeveer 2 week bij dream(dit is te volgen op hun site) en zij hebben hem vorige week maandag gerepareerd verklaard en opgestuurd(Heb hun gemaild om te vragen of het daadwerkelijk verstuurd is) Mijn verkoper zegt nog steeds niets te hebben en dream zegt hem al opgestuurd te hebben. is dat niet een beetje vreemd dat de box anderhalve week onderweg is naar hun. vervolgens duurt het nog een paar dagen alvorens ik hem weer heb. Al met al ben ik de box sinds afgelopen maandag al 6 week kwijt. Wat zijn jullie ervaringen reparatie tijden door dream. krijg ik straks ook 2 maand extra lang garantie? denk het niet. Krijg ik 2 maand mijn hd pakket geld terug? dacht het niet. Service is ver te zoeken tegenwoordig. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Neptunus Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Je had rechtstreeks met DMM contact op moeten nemen, dan krijg je een ticket met verzendgegevens en dergelijke. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Citaat: Al met al ben ik de box sinds afgelopen maandag al 6 week kwijt. ja vaker meegemaakt stuur je hem zelf (volgens ticket) heb je hem VEEL sneller terug laat je hem sturen (handelaar) ligt ie eerst stof te vangen is overigens met heel veel apparatuur dus altijd fabrieksgarantie nemen (geen afgekochte garantie) sterkte God Only Knows The Manhatten Transfer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen