Ga naar inhoud


hoe contract per direkt stoppen?


Aanbevolen berichten


Volgens mij moet je ze bellen (kan je limburgs praten wink ) en krijg je dan een opzeg formulier.

Je kan ook naar een van hun service punten gaan en het daar doen, maar dan moet je Amsterdams praten smile .

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roger4007

maar daar voor heb jij een contract getekend dus weet je dat je er aan vast zit tot het einde als er toch een mogelijkheid is hoor ik dat graag.

zelf ook bij die vo.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ergens een tariefwijziging kan ontdekken, is dat een reden om je contract gelijk te ontbinden!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwam een site tegen en moest één en ander invullen en kon dan op de PRINT BRIEF knop drukken.

 

Bij deze........

 

Citaat:
Vodafone

t.a.v. Annuleringen

Postbus 1500

6201 BM

Maastricht

 

Nederdijk, 25-03-2010

 

Betreft: Opzeggen Vodafone Abonnement

 

 

Geachte heer/mevrouw,

 

Hierbij zeg ik mijn abonnement per direct op.

 

De gegevens zijn:

 

Aansluiting: 06-12345678

Klantnummer: 12345

Naam: Tonskidutch

Adres: Satellietbaan 19,2

Postcode + plaats: 9999ZZ Nederdijk

Telefoon: 0123-456789

 

Mocht u bovengenoemde opzeggingsdatum niet accepteren als de datum van beëindiging van mijn abonnement, omdat mijn contract anders bepaalt, dan verzoek ik u mij gemotiveerd de juiste datum van beëindiging mede te delen. In dat geval geldt die datum als de datum van beëindiging. De door mij aan u verstrekte incassomachtiging ten laste van rekeningnummer 123456789 komt per diezelfde datum te vervallen. Ik zie uw schriftelijke bevestiging van deze opzegging graag tegemoet.

 

Vriendelijke groet,

 

Tonskidutch

 

 

Bijlage: kopie legitimatie bewijs

 

 

Suc6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sjonnie123

Als je er per direct vanaf wil dan lukt je dat wel maar dan moet je waarschijnlijk een afkoopsom betalen meestal is het dan goedkoper om het contract uit te zitten (behalve als je een nieuwe provider kunt vinden die deze kosten ook voor rekening neemt).

 

PS: Als de overeenkomst na jouw handtekening gewijzigd is (einddatum toegevoegd) dan is de overeenkomst niet rechtsgeldig (maar bewijs dat maar eens), het is ook wel een beetje dom om iets te tekenen zonder dat je jezelf hebt afgevraagd voor welke duur je het contract aangaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja soms doe je wel eens domme dingen

allemaal onder moeilijke omstandigheden ontstaan

 

simm van ex-collega <> kost 19/mnd <> staat op punt naar buitenland te gaan <> zet handtekening en vertrouwd op je administrateur van bureau

resultaat

45/mnd + contractkosten overname <> 2-10 contractduur

 

niet slim ik weet het.

zal ook nooit meer een ander een contract laten insturen... cry

 

ciao

Cry Me A River

Dinah Washington

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...