satencom Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 die lnb is wel heel mooi maar bij een beetje regen op de lnb ,en je signaal zakt met de helft of helemaal geen beeld meer kijk hier maar even klik Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Tonskidutch Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 o die smalle raket (had ik over 't hoofd gezien) ma ja uhm naar 4,8 OOst kijken en op 19,2 OOst opnemen lukt hier perfect hoor met VU+ en inverto black premium twin. astra1 is een naamgeving die niemand iets zegt OF je zet er de Oost West positie bij. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Citaat: astra1 is een naamgeving die niemand iets zegt OF je zet er de Oost West positie bij. Hé eindelijk eens wat zinvols. Ik weet niet waar die onhebbelijkheid van Astra1/2/3 in NL vandaan komt. Ik erger me er dagelijks aan, aan die warboel. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 eindelijk? dank u is wellicht niet zo bekent met mijn berichten daaromtrend? het is een bijna, BIJNA ingeburgerde benaming. uitroeien / afbranden / corrigeren. ciao ja zelfs een ban geven.... lijkt me een probaat middel The Crying Cowboys Aaron Rux
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Ohh..ik heb er een hele tijd geleden mijn ongenoegen al eens over ge-uit maar kreeg eigenlijk nauwelijks response. Zal een kijken of ik die thread nog kan vinden. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Ohh..ik heb er een hele tijd geleden mijn ongenoegen al eens over ge-uit maar kreeg eigenlijk nauwelijks response. Zal een kijken of ik die thread nog kan vinden. sindsdien, want helemaal mee eens , ben ik voorvechter van correcte benamingen inzake satelliet posities de oude erres tv met drie knoppen hebben we dus niet meer. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Het probleem is dat zelfs Astra Benelux die stompzinnige benaming overgenomen heeft. Maar wil nu niet teveel van het topic afwijken. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch o die smalle raket (had ik over 't hoofd gezien) ma ja uhm naar 4,8 OOst kijken en op 19,2 OOst opnemen lukt hier perfect hoor met VU+ en inverto black premium twin. astra1 is een naamgeving die niemand iets zegt OF je zet er de Oost West positie bij. ciao dus we kunnen voort met een advies inzake de LNB's en Receiver (merk en model) dan zit roymo niet ver naast een fijne installatie voor hier en daar. ! ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Neptunus Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 Die tegelvoet van 30x30 is ook tricky, die moet je wel extra verzwaren, vooral als je schotel vol in de wind staat. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Tonskidutch Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 Neptunus, zoveel wind als de mijne op 12 hoog vangt met 4x30cm tegels dat zal dus wel meevallen elders. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Neptunus Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 zijn dat van die stoeptegeltjes? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Tonskidutch Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 ja, oké der liggen nog wat keien van het dakbalast op, maar dat is het. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
roymo Geplaatst: 9 september 2010 Auteur Geplaatst: 9 september 2010 Bedankt weer allemaal. Na een aantal zeer late uurtjes ben ik tot de volgende (voorlopige?) keuze gekomen: VU+ DUO PVR 1000GB + Software aanpassing PLI image Visiosat Big Bisat Maximum DiseqC Switch 4/1 (twee stuks) Alps LNB Twin (vier stuks) Muurbeugel Voor een CD Smartcard moet ik nog een goedkoop adres vinden. Moet ik nu ook nog een afzonderlijke CI module hebben? Heb ik nu teveel of juist te weinig in mijn set en kan ik hiermee direct aan de gang? Het is wel een stuk duurder dan gepland, maar kwaliteit vind ik toch erg belangrijk.
Tonskidutch Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 alles aanwezig . CI module niet nodig. succes ermee The Crying Cowboys Aaron Rux
satencom Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Advies: "Maximum 4/1 DiSEqC" switch, deze werkt soms niet goed met bepaalde Dreamboxen maar ik weet niet of dit op gaat voor de VU+ DUO ik denk toch maar even een tip geven de EMP-Centauri vind ik zelf veel beter of de Spaun Sar 411 F ze zijn wat duurder Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen