de vrije fries Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 hoi, vanaf 9 april om 09.00 zal dr dish tv verder gaan als een 24 uurs zender. astra 19,2 12460 h 3/4 27500. bron: dr dish tv newsletter groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 met veel herhalingen wellicht maar in ieder geval aardig om wat vaker de "mogelijkheid" te hebben om hun programmering te zien. ciao True North Rebekka Bakken
de vrije fries Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Geplaatst: 25 maart 2010 hoi, in de email staat : in de loop van het jaar met talrijke nieuwe programma`s en veel specials. we zullen wel zien. groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
wls Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Ben benieuwd, toch leuk een "hobby zender" 24/7.. Dreambox 800s - Dreambox 500c - Triax 78 triple
di-on-air Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Goed nieuws Hoopte er stiekum al een beetje op. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Gast patje7of9 Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Zal men ook uitzenden in het Engels.
Littlesat Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Tegenwoordig is het echt alleen in het Duits... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Elwin Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Leuk, zie deze zender bijna nooit omdat ik overdag gewoon school heb. In het weekend kom ik er zelden aan toe. Zal de zender misschien een betere plek moeten geven in mijn zenderlijst, haha.
mereltje Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Ze moesten eerst de beeldkwaliteit maar eens aanpakken ,want dat is nu makend Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Pjotrb Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 De zender zit op een frequentie die gedeeld wordt met wel heel erg veel andere (erotische) zenders. Met zo veel zenders op één frequentie kun je natuurlijk geen kwaliteit verwachten. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
mereltje Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Als je een programma uitzend dat voor de TV kijker is mag je toch wel een beetje kwaliteit verwachten ? Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gast aart44 Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Origineel bericht van: mereltje Als je een programma uitzend dat voor de TV kijker is mag je toch wel een beetje kwaliteit verwachten ? Je kunt hem natuurlijk altijd benaderen als je wilt sponsoren dat hij op een andere freq in hoge bitrage gaat uitzenden. Jammer genoeg moet hij zijn inkomsten halen uit reklame voor produkten en testen die altijd in het voordeel van de sponsor uitvallen.
mereltje Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Dubbel zendtijd dubbel inkomsten Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
mereltje Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: mereltje Als je een programma uitzend dat voor de TV kijker is mag je toch wel een beetje kwaliteit verwachten ? Je kunt hem natuurlijk altijd benaderen als je wilt sponsoren dat hij op een andere freq in hoge bitrage gaat uitzenden. Jammer genoeg moet hij zijn inkomsten halen uit reklame voor produkten en testen die altijd in het voordeel van de sponsor uitvallen. Heb net een mail gestuurd , nu effe wachten op antwoord natuurlijk Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gast aart44 Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Heb eens even de zenders geteld op de transponder waar Dr Disch op zit de 12246 V 27500 in totaal zitten daar 48 TV zenders op één transponder. Dat is al zo lang hij daar zit een drie jaar dacht ik dus als het nu pas opvalt het was mij in ieder geval al langer bekend het is een "low cost" zender.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen