Gast kevke10 Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Hallo iedereen, ik ben hier net nieuw op die forum maar ik zit al een tijdje te zoeken op internet naar een oplossing om bij kpn interactieve tv een dreambox of iets anders te vinden. Wil graag veel zender ontvangen. Een vriend van me heeft een dreambox 500c met een abbonement van ziggo. Dan is het zo klaar. Maar ik ben net verhuisd en heb daar een jaarabbonement bij KPN. Mijn vraag is dus. Is er ook een mogelijkheid om bij kpn interactieve tv een dreambox ofzo aan te sluiten? zodat je alle zenders kan ontvangen?(zoals bijv. eredivisie live en sport 1)? Ik hoor graag van jullie! ALvast bedankt!!
satencom Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Interactieve TV van kpn Haal meer uit jeTV wat je eerst moet doen de postcode check en dan op de site van kpn kijken wat er allemaal aan zenders kunt krijgen ze hebben verschilde abonnementen daar krijg je een decoder bij met vele mogelijk heden Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast kevke10 Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 dus ik moet een keuzepakket kiezen bij KPN? die bestelle en dan krijg ik een decoder erbij? en met die decoder kan je voor minder geld alle zenders ontvangen?
Gast wanderer Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 je kunt het toch allemaal zelf lezen op de KPN-site? of zelf even langsgaan bij een primafoon winkel......
satencom Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 je zult dat toch even op de site moeten kijken ze hebben nu een aanbieding daar staat ook bij wat de decoderkost en de abonnementen prijzen je zou ook over kunnen stappen naar een andere provider waar je vriend ook bij zit Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Neptunus Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 ITV van KPN is leuk en relatief goedkoop, zeker als je ook digitenne erbij neemt. Maar er zitten wel wat nadelen aan: - zeer trage box - alles is door KPN bepaald, weinig vrijheid - uitval vooral dat je niet zelf apparatuur kan kiezen is een beperking. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
EL PIÑO Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Origineel bericht van: Neptunus ITV van KPN is leuk en relatief goedkoop, zeker als je ook digitenne erbij neemt. Maar er zitten wel wat nadelen aan: Voor de modale tv-kijker zijn die nadelen verwaarloosbaar. Mijn zusje heeft het al een hele tijd en zit niet echt met het langzame zappen of de dichtgetimmerde box. Zolang ze gewoon maar haar favoriete zenders kan kijken. Over uitval heb ik haar nooit gehoord. Maar goed, topicstarter vraagt specifiek om een Dreambox o.i.d. om zwart te kijken. Lijkt me hier niet passen. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten