mapi Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Heb een dream 800 HD gekocht ( serienummer begint met 99 ) Er stond pli op maar ik ben gemini gewend dus die heb ik erop geplaatst.... EN nu krijg ik melding Geen tuner aangesloten... Iemand een idee ? Trouwens , voordat iemand erover begint, ik heb de box gecontroleerd via de site van dream en hij is echt. Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
paardengek Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Klinkt eerder naar een instelling probleem. Hoe heb je je tunerconfiguratie ingesteld ? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
mapi Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Geplaatst: 25 maart 2010 is wat ik zeg, klik op zenders zoeken en hij zegt dat er niets op de tuner is aangesloten Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 aha vreemd maar ik heb dat als enigma2 bug gemeld stel het eens opnieuw in de tunerconfiguratie en reboot daarna ciao A Forest The Cure
paardengek Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Citaat: is wat ik zeg Dat zal wel, maar je schrijft het niet in deze topic. Dus nogmaals, kijk bij tuner instellingen in het menu en omschrijf dat welke instellingen daar staan. Je kunt namelijk ervoor kiezen om de tuner zo te configureren, dat je daar invult: Niets aangesloten. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
mapi Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Geplaatst: 25 maart 2010 inderdaad... vaak denk je een hoop maar schrijft het niet. in ieder geval... configuratiemodus - niets aangesloten tone amplitude 800 mV Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
mapi Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Geplaatst: 25 maart 2010 verdraaid, als ik de knop naar rechts druk kan ik dingen veranderen Leuk zo een gemini..... dacht ik dat pli voor mij nieuw was en ik beter af was met gemini..... blijkt dat dit ook weer helemaal opnieuw beginnen is..... Is zoiets als windows 98 naar vista... voorheen een dream 7000 met een oude gemini... O ja, is nu aan het zoeken..... bedankt voor de eye opener slotje Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
paardengek Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Graag gedaan !! Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
mapi Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Geplaatst: 25 maart 2010 Origineel bericht van: paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel! lezen doen we nooit, prutsen wel... hier in het zuiden noemen we dat dabbele en die wat dat doet is een dabbelér Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 unne dabbeleer. check je configuratie als die na 1e maal flashen die tuner configuratie verliest is het inderdaad een enigma2 bug. ciao A Forest The Cure
mapi Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Geplaatst: 25 maart 2010 ok trouwens, in mijn accent is het dabbelér waar jij vandaan komt is het allemaal wat langer uitgesproken Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen