Gast steppenruiter Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Hallo, Ik doe wat opnamen met een Dreambox en wat me opvalt is dat het geluid van Black Entertainment Channel UK (Sky Digital FTA) Eurobird 1 (28.5E) - 11344.00 H steeds wisselt van audio ID 2338 enerzijds en ID 2339 anderzijds. Is dit gebruikelijk in Satellietland? Ik merk dit b.v. niet bij Canal Digitaal pakket. Het is iig lastig bij het maken van opnamen en eventueel omzetten naar h264 Alvast bedankt. Albert
Gast aart44 Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Origineel bericht van: steppenruiter Is dit gebruikelijk in Satellietland? Het is iig lastig bij het maken van opnamen en eventueel omzetten naar h264 Alvast bedankt. Albert Is zeker niet gebruikelijk de reden is me ook niet geheel duidelijk, maar het klopt helemaal zo staat het ook aangegeven bij Kingofsat.
Gast steppenruiter Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Aha, Thanks Aart44. Als ik het overzicht mag geloven hem je dat probleem dus niet met BET+1 ....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen