Gast logitechje Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 hallo satcollega's, even het volgende, ik heb een dreambox 7020 met daarop nabilosat darkstar 2. Ik zou graag willen weten hoe ik daar een cc-cam op kan zetten en welke op dit moment de meest bruikbare is. nou heb ik overal op het internet en ook op dit forum naar info gezocht maar het word allemaal zo vaag uitgelegd. kan iemand me misschien duidelijk uitleggen hoe ik dit kan doen, alvast bedankt
Gerard 76 Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Ik denk dat je dit beter op het forum van dat image kunt vragen. Daar krijg je denk ik meer reacties. Normaal gaat dat gewoon via de blue button/applicaties.
Gast logitechje Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 dat heb ik geprobeerd maar dat forum is niet zo actief. ik heb sinds vanmorgen deze vraag al uitstaan maar niemand die reageert. misschien is er hier iemand die ook darkstar 2 heeft die mij hiermee kan verder helpen
Noordhorn Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Origineel bericht van: logitechje Ik zou graag willen weten hoe ik daar een cc-cam op kan zetten en welke op dit moment de meest bruikbare is. Klik twee keer op de hele toets Selecteer "Addons download beheer Selecteer "image Cams" Selecteer CCCam x.x.x Complete Succes Noordhorn - Skystar II - 2 x Dreambox 7000S - 2 x USB stick 128/256MB - T55 Wavefrontier - NSLU2 - Maxtor 300 GB -
Gast logitechje Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 beste noordhoorn, ik heb je een pm gestuurd
Gast logitechje Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 heb weer iets gepm't beste satcollega noordhoorn,
Frank1234 Geplaatst: 29 maart 2010 Geplaatst: 29 maart 2010 met mijn dreambox 7000 wil ik sharen naar mijn kathrein. Welke emu moet ik dan downloaden en welke files moet ik aanpassen. Ik draai gemeni image. Is het ook beter om een nieuwe image erop te zetten?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen