stefan.wolfrum Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Hoi, Voor de VU+DUO zijn er meer dan één image beschikbaar van zeker 4 bouwers. Zijn er mensen die duidelijke voorkeuren hebben of specifieke voor- danwel nadelen van bepaalde images kunnen geven. Het is voor een nieuwe gebruiker vrij lastig hier een beeld van te krijgen. Ik heb, na een hoop leeswerk, op dit moment de OpenPLI image erop staan, maar vind het al met al toch een vrij houterige aangelegenheid, zeker de EPG. Graag jullie ervaringen. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
kaaskopje Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Ik gebruik ook sinds vandaag de pli-image. Kun je aangeven welke images er nog meer zijn en waar ze te vinden zijn. Ga ik daar ook eens even naar kijken. Elk probleem wat je oplost, heb je zelf gecreëerd!
klapkonijn Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 ik gebruik de dream elite black hole. persoonlijk de mooiste vind ik.
kaaskopje Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 linkie??? Elk probleem wat je oplost, heb je zelf gecreëerd!
jima3 Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 houterig of niet ik gebruik als zeker 3 jaar pli images op de dreambox altijd super support daar ook op de VU+ niks dan lof naar mijn idee zapt de Vu+ zelfs sneller en soepeler als de 800 en de 8000 die ik hier ook heb staan de VU+ heb ik eigenlijk puur uit nieuwsgierigheid gekocht omdat ik niet kon geloven dat deze "goedkope" twintuner bijna hetzelfde doet als een dream 8000 .... ik ben zeker een voorstander van PLI-Images dus voor mij op dreambox en VU+ PLI elke avond de laatste updates in de lucht (internet) en een forum waar je gewoon vragen kunt stellen.. greetZzz Jim
metoo Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 pli=top ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Ferr Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 jammer, had eigenlijk een startpost verwacht met de verschillende images met de daarbij horende voor-/nadelen DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Tonskidutch Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 er zijn geen nadelen aan de alternative images indien ze ook de laatste nieuwe drivers erin gebakken hebben dan gaat het enkel over wat de ene der al extra in heeft gezet aan plugins tov de andere en dus of jou dat bevalt, te weinig is of teveel. verder werken ze allemaal prima. images worden over het algemeen aan de hand van een persoonlijke voorkeur gekozen dus die voorkeur moet je ontwikkelen door het zelf te testen een image in zijn totaal beschrijven is nagenoeg niet te doen en de release text zou genoeg informatie moeten geven zonder die tekst allemaal bij elkaar te plakken voor 4 of meer images ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 PLI is prima maar hebben nog niet de driver ingebouwd voor de nieuwe boxen met de RTC upgrade waardoor Deepsleep nog niet werkt De originele img heeft dit wel !!!
Ferr Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch images worden over het algemeen aan de hand van een persoonlijke voorkeur gekozen dus die voorkeur moet je ontwikkelen door het zelf te testen Dat weet ik, ben zelf PLi gebruiker met een droomdoosje 500, maar de VU+ is besteld, dus om een overzichtje te hebben van de overige images is wel leuk natuurlijk.. al zal der waarschijnlijk PLi op komen. DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Homer Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Origineel bericht van: Gman2oo6 PLI is prima maar hebben nog niet de driver ingebouwd voor de nieuwe boxen met de RTC upgrade waardoor Deepsleep nog niet werkt De originele img heeft dit wel !!! Zijn die nieuwe dan al te verkrijgen, heb mij ingeschreven op 19/3 en mail gekregen dat ze de serienr gaan controleren! Verder heb ik nog niets ontvangen voor die update van mijn vu+ homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Tonskidutch Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Homer, O.T. zo komen we van het naaigaren in de wolkluwe Ferr, denk dat je dan al gewend bent aan het gebruik het is enigma2 en dus vooral je oude vertrouwde imagebakker blijven gebruiken. overzichten maken en ook allemaal persoonlijk testen is behoorlijk wat werk afgezien van onderlinge aspiraties van image teams is het voor gebruikers altijd moeilijk op voorhand al een inzicht te krijgen in waar de juiste "klemtoon" op comfort en bruikbaarheid ligt de ene is iets meer open source ~= onderzoeker de ander is meer een algemene werkend aanbod te kunnen leveren. genoeg daarover... lekker zelf testen en ontdekken dus. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
stefan.wolfrum Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Geplaatst: 26 maart 2010 dank weer, dat waren een aantal nuttige opmerkingen. ik kan inmiddels een aangepast image backuppen en heb daar gebruik van gemaakt de pli te vervangen door een dream-elite en daarna ook weer terug, want met de dream elite werd het me te ingewikkeld. op de website van dream vond ik maar moeizaam de gewenste ondersteuning, of niet, en de cccam was onvoldoende om de kaart in de lezer te laten lezen dus miste ik alle niet gratis zenders. maar ik heb de pli weer terug kunnen zetten en dat werrkte prima. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
klapkonijn Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Zijn die nieuwe dan al te verkrijgen, heb mij ingeschreven op 19/3 en mail gekregen dat ze de serienr gaan controleren! Verder heb ik nog niets ontvangen voor die update van mijn vu+ homer idem,ook nog niks gehoord.
stefan.wolfrum Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Geplaatst: 27 maart 2010 idem, mijn nummer wordt ook gecontroleerd. en dat duurt al ff... VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen